barn nummer 4?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.513 visninger
2 svar
1 synes godt om
19. januar 2014

Anonym trådstarter

hej piger.

Jeg er anonym da ingen ved vi lufter tanken om nummer 4.

Vi har lige nu 3 børn på 7, 3 og 2, og vi overvejer at prøve at lave nummer 4 til sommer.  

Så jeg vil gerne høre hvad jeres erfaringer med 4 børn er. både fordele og ulemper.   Vi bor meget praktisk i byen, og vi planlægger til at jeg først vil føde når jeg er færdig med uddannelse til sommer. Så alt det grundlæggende er der styr på

Kom med jeres erfaringer ladies

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

hekran

Anonym skriver:

hej piger.

Jeg er anonym da ingen ved vi lufter tanken om nummer 4.

Vi har lige nu 3 børn på 7, 3 og 2, og vi overvejer at prøve at lave nummer 4 til sommer.  

Så jeg vil gerne høre hvad jeres erfaringer med 4 børn er. både fordele og ulemper.   Vi bor meget praktisk i byen, og vi planlægger til at jeg først vil føde når jeg er færdig med uddannelse til sommer. Så alt det grundlæggende er der styr på

Kom med jeres erfaringer ladies

Vi har fire børn på 6, 4, 2 og fem måneder og vi har aldrig fortrudt vores beslutning. Treeren var godt nok en overraskelse, men hun ville været kommet uanset (måske bare lidt senere).
Vi havde ikke de store overvejelser omkring barn nummer 4, fordi bilen var f.eks. stor nok og der var det ekstra værelse i huset. Så alt det praktiske var i orden.
Hvad overskud og energi angår, så kunne vi godt få en mere og kan nok egentlig også blive ved
Vi har aldrig tænkt så meget økonomi ind i vores beslutning om at få børn. Vi har begge fast arbejde og tænker egentlig ikke, at et barn mere vælter budgettet.

Inderst inde kunne vi nok også ønske os barn nummer 5, men mine graviditeter har været hårdere og hårdere, så min krop er ved at være brugt.
Det er ikke hårdere at have fire end tre. Man skal bare lige lægge lidt ekstra tid oveni regnestykket.
Det er fantastisk at have fire tætte børn

Anmeld

20. januar 2014

DesiraeR

Jeg er gravid med nr. 4, så jeg vil også gerne læs mere om det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.