Hvornår begyndte I at tage på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
11 svar
1 synes godt om
19. januar 2014

Astrid1984

Jeg er gravid anden gang og er 19+0. Jeg har taget 500 gram på, men er også plaget af kvalme og har kastet en del op fra uge 6-15 ca. Nu kaster jeg kun op ca 1 gang i ugen.. Sidste gang kastede jeg ikke særlig meget op men havde kvalme til uge 16.
Hvor meget tog I på anden gang i forhold til første gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Mor til Ella

Astrid1984 skriver:

Jeg er gravid anden gang og er 19+0. Jeg har taget 500 gram på, men er også plaget af kvalme og har kastet en del op fra uge 6-15 ca. Nu kaster jeg kun op ca 1 gang i ugen.. Sidste gang kastede jeg ikke særlig meget op men havde kvalme til uge 16.

Ca. Uge 22 første gang tog 14 kg på.

Nu er jeg i uge 19 og har endnu ikke taget på endnu, så håber jeg kan holde det på det samme her anden gang

Anmeld

19. januar 2014

Jupiter

Jeg begyndte at tage på omkring uge 15-16 stykker.

Men det var fordi jeg kun kunne holde kvalmen væk, ved at spise konstant 

Anmeld

19. januar 2014

Michelle21

Astrid1984 skriver:

Nu er jeg godt nok førstegangsgravid, men jeg har kun taget 1,5 kg på, og jeg er 38+3 idag

Anmeld

19. januar 2014

Mor Christa

Åh gid det var mig! Jeg tog 6 kg på de første par uger!!!! Her anden gang.. Sidste gang tog jeg 10 kg på men denne gang er heg nu uge 23 og har kun taget et kg på siden den voldsomme vækst på 6 kg.. så indtil videre 7 kg (:

Anmeld

19. januar 2014

Mor Christa

Åh gid det var mig! Jeg tog 6 kg på de første par uger!!!! Her anden gang.. Sidste gang tog jeg 10 kg på men denne gang er heg nu uge 23 og har kun taget et kg på siden den voldsomme vækst på 6 kg.. så indtil videre 7 kg (:

Anmeld

19. januar 2014

PernilleogLouis

Jeg begyndte ret tidligt at tag på men startede også med en startvægt på 43 

Anmeld

19. januar 2014

ette1987

Første gang startede jeg med at tage på fra starten, og endte vel på en 15 - 17 kg. Denne gang har det været lidt mere jævnt fordelt, men har også haft kvalme og nedsat appetit. Her i dag 33+3 siger vægten +12 kg hvilket er helt fint med et start bmi på grænsen til undervægtig

Anmeld

19. januar 2014

san

Jeg havde en start vægt på 64 og har nu taget 4 kg på, er i dag 16+4 med min lille dreng...  Er førstegangs gravid..

Anmeld

19. januar 2014

Milas14

Første barn tog jeg 18 kg på, andet barn 16 kg, men denne gang bliver det meget, for har taget 19 kg på og er i uge 35+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.