Gravid igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
7 svar
4 synes godt om
18. januar 2014

vandmanden

så er jeg gravid og er super lykkelig fik min spiral ud den 13.  December og sørme om det ikke lykkedes i 1. Forsøg. har termin til september. Har i forvejen 2 piger   Håber at følges med rigtigt mange af jer herinde. Har ikke sagt det til nogen endnu da vi vil vente til nf er overstået 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

MortilElias2010

vandmanden skriver:

så er jeg gravid og er super lykkelig fik min spiral ud den 13.  December og sørme om det ikke lykkedes i 1. Forsøg. har termin til september. Har i forvejen 2 piger   Håber at følges med rigtigt mange af jer herinde. Har ikke sagt det til nogen endnu da vi vil vente til nf er overstået 

Tillykke! 

Anmeld

18. januar 2014

Mariam90

vandmanden skriver:

Tillykke

Anmeld

18. januar 2014

Zicla

Stort tillykke....

Anmeld

18. januar 2014

M (:

vandmanden skriver:

Tillykke med den lille spire (:

Anmeld

19. januar 2014

siw84

Stort tillykke
har selv termin til september er 5+4 idag.

Anmeld

19. januar 2014

Astrid1984

Tillykke
Det gik stærkt

Anmeld

19. januar 2014

vandmanden

Tak min alder 39 år taget i betragtning så føler jeg mig bare super heldig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.