Hjælp til tobleronecrem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. august 2009

Lærke90

Nu ved jeg ikke om nogle når at se denne tråd inden jeg er færdig, men håber nogle kan hjælpe.

Når den smeltede chokolade skal stå til afkølingen inden den dumpes i flødeskummen, er den så ikke blevet meget stiv og hænger fast på sidderne? Eller skal det være lige før at den stivner man putter det i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

KarinaIda

Lærke90 skriver:

Nu ved jeg ikke om nogle når at se denne tråd inden jeg er færdig, men håber nogle kan hjælpe.

Når den smeltede chokolade skal stå til afkølingen inden den dumpes i flødeskummen, er den så ikke blevet meget stiv og hænger fast på sidderne? Eller skal det være lige før at den stivner man putter det i?

Hej...

Ved ikke om det er for sent og svare.. Men jeg lavede det i tirsdags for første gang, og jeg smeltede chokoladen i en gryde, lod det køle af og så blandede jeg det i flødeskummen.. Det var slet ikke stift eller noget, det var meget nemt og arbejde med og rører ind i flødeskummen...
Håber det var svar nok på dit spørgsmål

Held og lykke...

Anmeld

1. august 2009

Plysbjørnen

Lærke90 skriver:

Så længe du ikke sætter det i køleskabet går det nok... Den fejl lavede jeg nemlig, så jeg måtte have det en tur i microen før det var brugbart.

Anmeld

1. august 2009

Lærke90

Hej

Ja nåede at lave det inden ´, men helt uden problemer

Anmeld

2. august 2009

Susan1978

til andre som måske måtte kigge med så smeltede jeg tobleronestykkerne i fløden i en gryde - bare på lavt blus - så det ikke kogte også hældte jeg det over i en skål og lod det stå i køleren til næste dag hvor jeg piskede det til creme.

Sådan gjorde jeg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.