Brystpumpe virker ikk ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.127 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. januar 2014

dollygirl

Hej piger hvorfor tager denne brystpumpe ikke godt fat i brystvorte. Eller gør jeg noget forkert
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

Dot D

Det lyder lidt akavet, men du skal proppe babs og vorte godt ned i tragten, gerne mens du pumper på håndtaget, så hjælper du nemlig vacuumeffekten på vej.

Jeg havde en meget lig den, du viser og det fungerede for mig, når den ikke lige ville tage ordentligt fat...

Anmeld

18. januar 2014

Lullaby

dollygirl skriver:

Hej piger hvorfor tager denne brystpumpe ikke godt fat i brystvorte. Eller gør jeg noget forkert

En manuel kræver lidt håndelag. Har prøvet denne type både som manuel men også som elektrisk. Det er nemmere hvis den er elektrisk. Men altså.. du skal ligesom guide brystvorten ind i hullet så den får fat. Det skal nok gentages et par gange før den får ordentlig fat. Ellers, er du sikker på du har samlet den korrekt? 

Anmeld

18. januar 2014

M &.I

jeg har prøvede den, for mig virker overhovedet og jeg pumper i ca halve Time og kommer kun meget meget lidt... enten har vi ikke rigtigt mælk eller kan vi ikke finde ud af det.. jeg har også købt electrik pumpe virker hellere ikke for mig. 

Anmeld

18. januar 2014

Annemette07

dollygirl skriver:

Du skal sørge for at selve den der gummi-tragt sidder ordentlig på plastik delen. Det gjorde min nemlig ikk Så den virkede meget dårligt indtil jeg så prøvede mig frem. Nu virker den fint og jeg får pumpet 100 ml på ingen tid :-)

Anmeld

18. januar 2014

dollygirl

Annemette07 skriver:

Du skal sørge for at selve den der gummi-tragt sidder ordentlig på plastik delen. Det gjorde min nemlig ikk Så den virkede meget dårligt indtil jeg så prøvede mig frem. Nu virker den fint og jeg får pumpet 100 ml på ingen tid :-)

Hvilken ? :/

Anmeld

18. januar 2014

dollygirl

dollygirl skriver:

Hvilken ? :/

Når jeg sætter håndfulden og pumper er det ikk meningen den skal suge det lidt. Det gør det slet ikk

Anmeld

18. januar 2014

ano14316

dollygirl skriver:

Føler du den danner vacuum? Det suger ret godt til... Tænker om den er samlet korrekt..

Jeg havde også sådan en, og synes det fungerede godt og nemt...

Anmeld

18. januar 2014

dollygirl

I&M skriver:

jeg har prøvede den, for mig virker overhovedet og jeg pumper i ca halve Time og kommer kun meget meget lidt... enten har vi ikke rigtigt mælk eller kan vi ikke finde ud af det.. jeg har også købt electrik pumpe virker hellere ikke for mig. 

Tusind tak piger nu virker det rigtig godt

Hvor lang tid må mælken være i køleskabet?

Anmeld

18. januar 2014

dollygirl

ano14316 skriver:

Føler du den danner vacuum? Det suger ret godt til... Tænker om den er samlet korrekt..

Jeg havde også sådan en, og synes det fungerede godt og nemt...

Virker nu og er godt igang med at pumpe masser af mælk

Hvor lang tid må det ligge i køleskabet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.