Henna

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
2 svar
2 synes godt om
18. januar 2014

Papillon

Jeg toner normalt mit hår med henna. Intet fancy, bare en blanding af ren henna (Lawsonia inermis), lidt citron, kokosolie og balsam.

Nu ved jeg godt, at det anbefales, at gravide og ammende ikke bruger hårfarve overhovedet, men hvordan ville I have det med det?

Jeg overvejer at gøre det en enkelt gang i løbet af 3. trimester, hvis mit hår ser helt forfærdeligt ud på det tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

lineog4

Papillon skriver:

Jeg toner normalt mit hår med henna. Intet fancy, bare en blanding af ren henna (Lawsonia inermis), lidt citron, kokosolie og balsam.

Nu ved jeg godt, at det anbefales, at gravide og ammende ikke bruger hårfarve overhovedet, men hvordan ville I have det med det?

Jeg overvejer at gøre det en enkelt gang i løbet af 3. trimester, hvis mit hår ser helt forfærdeligt ud på det tidspunkt

Jeg blev frarådet henna da jeg var gravid, men må krybe til korset og sige jeg gjorde det en gang alligevel da jeg følte mig som en strandet hval og var klippet helt forkert

Anmeld

18. januar 2014

Mor til Ella

Papillon skriver:

Som du selv siger anbefales det jo ikke!

Jeg arbejder som frisør 8-10 timer hver dag hvor jeg minimum farver 3 gange på en dag, og det må jeg gerne men komme lidt i mit eget er forbudt det kan jo på ingen måde forhindres at jeg har direkte kontakt med farve en gang imellem.

Jeg vil ikke sige om du skal eller ej, men jeg har tænkt mig at skal have farvet hår hvertfald en gang, jeg får så kun striber!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.