Hvad dælen betyder denne test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
6 svar
1 synes godt om
18. januar 2014

Nimma

Hej Allesammen 

Jeg er helt ny på denne side, og håber at jeg har lagt mit indlæg det rigtige sted.

Jeg skriver da jeg har taget en graviditetstest, og den viser noget jeg ikke har set før.

Normalt synes jeg at de plejer være helt hvide alle andre steder end kontrolstregen, men denne her er sådan lidt sær, da den er lyserød på siden, og lidt op ad siden på testen :-s

Er der mon noget galt med den eller? Den burde ikke være for gammel, men synes det ser lidt sært ud. 

(Til info skal det siges at vi ikke decideret prøver at blive gravide, men jeg tester da det dog kan være sket)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

M &.I

Nimma skriver:

Hej Allesammen 

Jeg er helt ny på denne side, og håber at jeg har lagt mit indlæg det rigtige sted.

Jeg skriver da jeg har taget en graviditetstest, og den viser noget jeg ikke har set før.

Normalt synes jeg at de plejer være helt hvide alle andre steder end kontrolstregen, men denne her er sådan lidt sær, da den er lyserød på siden, og lidt op ad siden på testen :-s

Er der mon noget galt med den eller? Den burde ikke være for gammel, men synes det ser lidt sært ud. 

(Til info skal det siges at vi ikke decideret prøver at blive gravide, men jeg tester da det dog kan være sket)

du kan lave ny test, for mig er det svært at se...

Anmeld

18. januar 2014

LilleSmølf

Nimma skriver:

Hej Allesammen 

At du skal tage en ny for den der kan du ikke stole på

Det ligner at den er gået lidt i stykker, har selv oplevet det sammen hvor en ny test var bragende negativ, men man ved jo aldrig.

Anmeld

18. januar 2014

Nimma

Ja, selve "toppen" er gået lidt i stykker - fik vidst blafret lidt for meget med den 

Synes også det ser ret mærkeligt ud, så tror jeg tester igen om en uge - så er det nok lidt mere præcist 

Anmeld

18. januar 2014

ano14316

Nimma skriver:

Hej Allesammen 

Ugyldig

Anmeld

18. januar 2014

Nimma

Tak for svarene. Jeg må tage en ny 

Anmeld

18. januar 2014

Mother-love

Ja den ser dæmme underlig ud. Tag en ny.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.