Supersur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
12 svar
1 synes godt om
18. januar 2014

Anonym trådstarter

Hvorfor er jeg ramt af så meget kvalme og opkast... det er sku den værste ting jeg har været med om. Aldrig mere graviditet. Er kun 12 uger og føler at jeg har en sindsyg sygdom. 

Jeg vil bare døøø. Kan ingenting. Alt lukter og kaster op 100 gange om dagen og kan engang drikke vand Så suuuuur!!! Hader graviditet  Vil dræbe nogen 

Fik bare lyst at skrive det og sige hvor meget jeg hader at være gravid for første gang! Aldrig mere!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

...,

Puha kender det aaaalt for godt, prøv kakao

Anmeld

18. januar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Hvorfor er jeg ramt af så meget kvalme og opkast... det er sku den værste ting jeg har været med om. Aldrig mere graviditet. Er kun 12 uger og føler at jeg har en sindsyg sygdom. 

Jeg vil bare døøø. Kan ingenting. Alt lukter og kaster op 100 gange om dagen og kan engang drikke vand Så suuuuur!!! Hader graviditet  Vil dræbe nogen 

Fik bare lyst at skrive det og sige hvor meget jeg hader at være gravid for første gang! Aldrig mere!!

Åhh hvor kan jeg godt forstå dig, det er SÅ superhårdt, man er helt ødelagt og jeg forstod aldrig hvordan jeg kom igennem de dage. Trøst dig med at det ligeså stille går over igen, det var det jeg gjorde da det var allerværst

til dig

Anmeld

18. januar 2014

Bshizzle

Føler med dig 

Jeg havde det osse vildt dårligt.. Dog ingen opkast.. 

Men havde det sindssygt dårligt til de 12 uger og BUM så forsvandt det efter de uger! 

Jeg fulgte ALLES råd! 

Kiks på Natbordet inden man stod op! 

Salt Lakrids! 

Ingefær stykker blandet med revet Æbler.

Ingefær Te.

Salt Chips.

Is! 

Frosne Vindruer! 

Toastbrød. 

Masser af frisk luft.

Ligge på siden. 

Op med humøret.. Det er kun en periode 

En periode som kun kommer godt HELT fantastisk ud af! 

Anmeld

18. januar 2014

kekp

Anonym skriver:

Har du prøvet seaband? De hjælper her 

Anmeld

18. januar 2014

Dinsen

kan så godt forstå dig....
men hold ud, de kommer der mest fantastiske ud af det....
jeg lovede også mig selv, aldrig mere - men vi er da begyndt at snakke om vi ska i gang med projekt baby nr. 2

Anmeld

18. januar 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Når det er så voldsomt, så synes jeg du skal kontakte din læge.

Anmeld

18. januar 2014

B&J

jeg er ked af du har det så slemt så sender dig lige en kæmpe krammer ved desværre ikke lige hvad du kan gøre

Anmeld

18. januar 2014

M &.I

Anonym skriver:

det er helt normal fik dårlig og opkast fra 3 mdr til 7 mdr havde det helt skidt... man kan godt få berolige hvis man har kvalme og opkast. 

Anmeld

18. januar 2014

FamilenStorm

Anonym skriver:

Pamelo (melon) Er fantastisk imod kvalme...

Men kender det.. Trods 2 skønne børn bryder jeg mig bestemt heller ikke om at være gravid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.