Næsten halvvejs (19+5)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.436 visninger
7 svar
5 synes godt om
18. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Er idag 19+5 og der er ikke ret meget at se…. Bortset fra de dage hvor jeg har proppet mig og bliver meget oppustet. 
Og tirsdag til MF finder jeg ud af om det er en lille prins eller prinsesse, der leger wrestling inde i mig 

(Også lige et billede hvor jeg sammenligner med min mave fra for 8 uger siden) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

B&J

ja der er ikke særlig meget forskel syntes det er utroligt at kroppen kan rumme en baby uden at bule ud det er så vildt fantastisk.

og hvor bliver det spænde hvad køn det bliver

Anmeld

19. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

B&J skriver:

ja der er ikke særlig meget forskel syntes det er utroligt at kroppen kan rumme en baby uden at bule ud det er så vildt fantastisk.

og hvor bliver det spænde hvad køn det bliver

Ja det bliver virkelig spændende mht kønnet :-)

og synes godt nok det er vildt at der ligger en ca 20 cm lang baby derinde, når man ikke kan se noget. Hvis det ikke var fordi jeg kunne mærke liv jævnligt ville jeg sikkert også være blevet urolig :-D

Anmeld

19. januar 2014

B&J

Clgh skriver:

Ja det bliver virkelig spændende mht kønnet :-)

og synes godt nok det er vildt at der ligger en ca 20 cm lang baby derinde, når man ikke kan se noget. Hvis det ikke var fordi jeg kunne mærke liv jævnligt ville jeg sikkert også være blevet urolig :-D

jamen det er utroligt hvad kroppen kan det er helt fantastisk og kan godt forstå du ville blive urolig hvis du ikke kunne mærke liv og især når din mave ikke bliver ret meget større men dejlig med masser af liv

Anmeld

19. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

B&J skriver:

jamen det er utroligt hvad kroppen kan det er helt fantastisk og kan godt forstå du ville blive urolig hvis du ikke kunne mærke liv og især når din mave ikke bliver ret meget større men dejlig med masser af liv

Jaaa.. Det er skønt med en livlig baby 

Men tror næsten at det er genetisk at jeg "skjuler" det så meget. Man kunne næsten heller ikke se noget på min mor, hverken første eller anden gang 

Anmeld

19. januar 2014

B&J

Clgh skriver:

Jaaa.. Det er skønt med en livlig baby 

Men tror næsten at det er genetisk at jeg "skjuler" det så meget. Man kunne næsten heller ikke se noget på min mor, hverken første eller anden gang 

wow heller ikke anden gang nej det er vildt jamen det kan jo være du også har fået det sådan men syntes det er fantastisk stadig at kroppen kan rumme en baby uden at bule ud

Anmeld

19. januar 2014

Rødhætte

Clgh skriver:

Er idag 19+5 og der er ikke ret meget at se…. Bortset fra de dage hvor jeg har proppet mig og bliver meget oppustet. 
Og tirsdag til MF finder jeg ud af om det er en lille prins eller prinsesse, der leger wrestling inde i mig 

(Også lige et billede hvor jeg sammenligner med min mave fra for 8 uger siden) 

Fin babyhule Synes godt man kan se en lille smule. Jeg er selv 2.gangs gravid i uge 16, og man kan næsten heller ikke se det. Vi må skjule det godt

Anmeld

19. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Rødhætte skriver:

Fin babyhule Synes godt man kan se en lille smule. Jeg er selv 2.gangs gravid i uge 16, og man kan næsten heller ikke se det. Vi må skjule det godt

Ja vi kan nogle tricks 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.