Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nadia1991 skriver: Her er et billede taget igår præcis 11+0 :-) må jeg se jeres fine maver :-) skal lige siges vejede 88kg inden jeg blev gravid og nu vejer jeg 76. også gerne nogen 2.gangs gravide dajeg har hørt maven vokser hurtigere end første gang. (er selv 2. Gangs)
Her er et billede taget igår præcis 11+0 :-) må jeg se jeres fine maver :-)
skal lige siges vejede 88kg inden jeg blev gravid og nu vejer jeg 76. også gerne nogen 2.gangs gravide dajeg har hørt maven vokser hurtigere end første gang. (er selv 2. Gangs)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold nu op nogen flotte maver i har alle sammen :-).
syntes bare tiden flyved afsted :-) opdagede min gravidtitet i uge 5 og allerede d 29 skal jeg til NF, er dog itvivl om de kan se nalkefolden da jeg vil være 12+5?
Jeg skal også til nf scaning.
Men ikk samme dag som dig. Jeg skal D. 22 jan
og der er jeg også 12+5
Fik læst herinde på et tidspunkt at man få tilbudt nf scaning mellem uge 11+3 til 13+4
så mon ikk de kan se den
Det håber jeg da :-). Glæder mig meget til at se den lille bebs igen, så den i uge 6 ca så nu bliver det spændene :-)
Nadia1991 skriver: Hold nu op nogen flotte maver i har alle sammen :-). syntes bare tiden flyved afsted :-) opdagede min gravidtitet i uge 5 og allerede d 29 skal jeg til NF, er dog itvivl om de kan se nalkefolden da jeg vil være 12+5?
Sagtens jeg var også 12+5 mener jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128