Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MyLove E skriver: Altså til morgenmad. Jeg spiser skyr til morgenmad, og gjort det i 14 dage. Men nu er jeg ved at være træt af det. Men hvad skal spise i stedet, det skal være sundt :-D??
Altså til morgenmad. Jeg spiser skyr til morgenmad, og gjort det i 14 dage. Men nu er jeg ved at være træt af det. Men hvad skal spise i stedet, det skal være sundt :-D??
Hvad med havregrød kogt med kokos - og så oven på rosiner, banan skiver og lidt kokos blandet med lidt sukker .. alt med måde !
Scrambled eggs og lidt laks måske? Aner ikke om det er "sundt"/kaloriefattigt, men fisk er altid godt jo, og æg plejer at være en hyppig ingrediens i diverse slankekure synes jeg...
Og så lidt frugt eller grønt til....
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Hvordan vil du gerne have sammen sætningen af protein, fedt og kulhydrat? Og hvor mange kalorier
Hvordan vil du gerne have sammen sætningen af protein, fedt og kulhydrat? Og hvor mange kalorier
Masig skriver: Scrambled eggs og lidt laks måske? Aner ikke om det er "sundt"/kaloriefattigt, men fisk er altid godt jo, og æg plejer at være en hyppig ingrediens i diverse slankekure synes jeg... Og så lidt frugt eller grønt til....
MyLove E skriver: Det skal være hurtigt at lave for det skal være til hverdag :-DHelst ikke så mange kulhydrater :-D
Det skal være hurtigt at lave for det skal være til hverdag :-DHelst ikke så mange kulhydrater :-D
MyLove E skriver: Tænker at det tager lidt for lanh tid at lave kl 6 om morgen :-)
Tænker at det tager lidt for lanh tid at lave kl 6 om morgen :-)
Det tager faktisk ingen tid... æggene skal bare have et par min på panden, laks er jo bare røget laks og tages direkte fra pakken, og frugt/grønt skal jo bare lige skæres lidt ud... Jeg laver det på 5 min når jeg får det
Wasa sport knækbrød med hytteost og evt en skive tomat eller rød pebefrugt, og et stykke frugt til.
Hvis du er vildt hård omkring kulhydrater, kan du også bare spise hytteost blandet med peberfrugt/tomat.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128