Hvad skal spise?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
12 svar
10 synes godt om
18. januar 2014

MyLove E

Altså til morgenmad. Jeg spiser skyr til morgenmad, og gjort det i 14 dage. Men nu er jeg ved at være træt af det. Men hvad skal spise i stedet, det skal være sundt :-D??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

justagirl

MyLove E skriver:

Altså til morgenmad. Jeg spiser skyr til morgenmad, og gjort det i 14 dage. Men nu er jeg ved at være træt af det. Men hvad skal spise i stedet, det skal være sundt :-D??

Hvad med havregrød kogt med kokos - og så oven på rosiner, banan skiver og lidt kokos blandet med lidt sukker .. alt med måde !

Anmeld

18. januar 2014

Masig

Scrambled eggs og lidt laks måske? Aner ikke om det er "sundt"/kaloriefattigt, men fisk er altid godt jo, og æg plejer at være en hyppig ingrediens i diverse slankekure synes jeg...

Og så lidt frugt eller grønt til....

Anmeld

18. januar 2014

L&V

Hvordan vil du gerne have sammen sætningen af protein, fedt og kulhydrat? Og hvor mange kalorier

Anmeld

18. januar 2014

MyLove E

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Hvordan vil du gerne have sammen sætningen af protein, fedt og kulhydrat? Og hvor mange kalorier

Det skal være hurtigt at lave for det skal være til hverdag :-D
Helst ikke så mange kulhydrater :-D

Anmeld

18. januar 2014

MyLove E

Masig skriver:

Scrambled eggs og lidt laks måske? Aner ikke om det er "sundt"/kaloriefattigt, men fisk er altid godt jo, og æg plejer at være en hyppig ingrediens i diverse slankekure synes jeg...

Og så lidt frugt eller grønt til....

Tænker at det tager lidt for lanh tid at lave kl 6 om morgen :-)

Anmeld

18. januar 2014

Mamalou

Jeg har engang lavet æggemuffins, altså unden mel, og dem kan man lave i forvejen - så det er nem morgenmad sammen med lidt grønt

Anmeld

18. januar 2014

L&V

MyLove E skriver:

Det skal være hurtigt at lave for det skal være til hverdag :-D
Helst ikke så mange kulhydrater :-D

Oki.. Her hjemme får vi bacon og æg, spejlæg og skinke med lidt grønt, æggemuffins, ymer med mandler og kokosmel, laks med flødeost persille og røræg og hver 14 dag i weekenden får vi frøstykker

Anmeld

18. januar 2014

Masig

MyLove E skriver:

Tænker at det tager lidt for lanh tid at lave kl 6 om morgen :-)

Det tager faktisk ingen tid... æggene skal bare have et par min på panden, laks er jo bare røget laks og tages direkte fra pakken, og frugt/grønt skal jo bare lige skæres lidt ud... Jeg laver det på 5 min når jeg får det 

Anmeld

18. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Wasa sport knækbrød med hytteost og evt en skive tomat eller rød pebefrugt, og et stykke frugt til. 

Hvis du er vildt hård omkring kulhydrater, kan du også bare spise hytteost blandet med peberfrugt/tomat. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.