Ser de det til MD-scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. januar 2014

SRP

Hej piger

Hørte lige en bekendts veninde fødte en søn for nogle dage siden, og at han manglede en finger på den ene hånd, hvilket jo ikke er noget at komme efter, men kigger de efter den slags til MD-scanningen ? var afsted den anden dag, men synes ikke de nævnte noget med fingre og tæer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

MetteS81

Jeg syntes, at de nævnte at alle 10 fingre og tæer var der ved min datters scanning. Men det er ikke sikkert at alle gør det...tænker at nogle kigger mere efter om der er noget livstruende, store misdannelser og lign. 

Anmeld

18. januar 2014

Masig

Til vores scanning sagde hun at alle ti fingre og tæer var der, så der blev kigget efter det dér, men om de gør det normalt ved jeg ikke...

Anmeld

18. januar 2014

Mother-love

Tror det kommer an på hvem der scanner. Da vi var afsted med Isabella kiggede de også efter fingre og tæer.
Og det gjorde de også ved den vi selv betalte.
Og mener faktisk også at de kiggede da vi var til kønsscanning.
Men tænker at det vel bare er at spørger.
Altså om alt er hvad som det skal være både indvendigt og udvendigt.

Anmeld

18. januar 2014

Kløver

De har kigget efter det de gange jeg har været afsted, alt fra fingre, læbe/gane spalte til organer og funktion

Anmeld

18. januar 2014

JH12

SRP skriver:

Hej piger

Hørte lige en bekendts veninde fødte en søn for nogle dage siden, og at han manglede en finger på den ene hånd, hvilket jo ikke er noget at komme efter, men kigger de efter den slags til MD-scanningen ? var afsted den anden dag, men synes ikke de nævnte noget med fingre og tæer ?

Kan tydeligt huske de talte fingre og tæer til min scanning.

Anmeld

18. januar 2014

modesty

SRP skriver:

Hej piger

Ja, de gennemscanner hele kroppen.

Anmeld

18. januar 2014

et-ønske

Allerede til min nf scanning talte de fingre og tæer på tvillingerne men den ene pige vinkede også pænt så man kunne se det

Anmeld

18. januar 2014

Rockertand

SRP skriver:

Hej piger

Vi har fået talt fingre og tæer til nakkefold alle 3 gange.

Anmeld

18. januar 2014

san

Der jeg var til kønsscanning viste hun mig at alle sammen var der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.