Nogen der har prøvet at være længere henne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
7 svar
2 synes godt om
17. januar 2014

Sujan

Altså min sidste mens var den 13 december og jeg blødte ret krafrigt!! Så ville ikke mene der var nogen tvivl om at jeg er ca. 5 uger henne.
Men maven buler og jeg har ondt i lænden.. Er det evt. Psykisk???
Ved min sidste graviditet havde jeg først symptomer meget længere henne og fik kun en ganske lille mave...
Så hvad sker der lige for min krop.

Jeg kan jo ikke på nogen måde være længere end de 5 uger henne... Eller kan jeg??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

Aabye

Sujan skriver:

Altså min sidste mens var den 13 december og jeg blødte ret krafrigt!! Så ville ikke mene der var nogen tvivl om at jeg er ca. 5 uger henne.
Ved min sidste graviditet havde jeg først symptomer meget længere henne og fik kun en ganske lille mave...

Jeg kan jo ikke på nogen måde være længere end de 5 uger henne... Eller kan jeg??

Jeg prøvede det samme du beskriver der, med min den første. 

Det viste sig da jeg kom til NF at jeg var 3 uger længere henne...

Men 3 uger er jo ikke meget i forhold til at du allerede har fået mave på.. Det kan selvfølgelig være oppustethed. 
Det kan også være at du kommer til at vokse noget mere denne gang end du gjorde første gang

Anmeld

17. januar 2014

Sujan

Aabye skriver:

Jeg prøvede det samme du beskriver der, med min den første. 

Det viste sig da jeg kom til NF at jeg var 3 uger længere henne...

Men 3 uger er jo ikke meget i forhold til at du allerede har fået mave på.. Det kan selvfølgelig være oppustethed. 
Det kan også være at du kommer til at vokse noget mere denne gang end du gjorde første gang

Altså har selvfølgelig lidt mave i forvejen efter første graviditet.. Så ved ikke om det bare er det sammen med oppustethed.. Men min kæreste synes også han kan se det.. Og "bulen" starter langt nede...

Er altså mystisk. Er allerede ved at droppe mine cowboybukser fordi de er blevet ubehagelige at have på og får ondt i maven af at gå med dem... Giver bare ingen mening... Kan jeg virkelig bare være blevet fed på kort tid

Anmeld

17. januar 2014

Aabye

Altså har selvfølgelig lidt mave i forvejen efter første graviditet.. Så ved ikke om det bare er det sammen med oppustethed.. Men min kæreste synes også han kan se det.. Og "bulen" starter langt nede...

Er altså mystisk. Er allerede ved at droppe mine cowboybukser fordi de er blevet ubehagelige at have på og får ondt i maven af at gå med dem... Giver bare ingen mening... Kan jeg virkelig bare være blevet fed på kort tid

Det kan jo være rigtig mange ting der spiller ind.. 

Det kan også være at du har båret på en tvilling som kroppen så har udstødt (tænker her på din blødning), eller hvad man nu skal sige.. 

Anmeld

17. januar 2014

Anitta Kristiansen

det er meget normalt at være større anden gang og specielt i starten. jeg tænkte nu her inden jeg kom til scanning om det var tvillinger eller om jeg var længere henne eller noget ligende, men er bare meget normalt at værre større anden gang. når du kommer til lægetjek kan du altid få lægen yil at tjekke, da h*n kan give et godt syn på om hvor langt du er osv uden scanning.

Anmeld

17. januar 2014

Sujan

Anitta Kristiansen skriver:

det er meget normalt at være større anden gang og specielt i starten. jeg tænkte nu her inden jeg kom til scanning om det var tvillinger eller om jeg var længere henne eller noget ligende, men er bare meget normalt at værre større anden gang. når du kommer til lægetjek kan du altid få lægen yil at tjekke, da h*n kan give et godt syn på om hvor langt du er osv uden scanning.

Ja der er jo ikke andet at gøre end at vente på læge tjekket om en måneds tid

Anmeld

17. januar 2014

AnthonsMor

Sujan skriver:

Andengangsgravide får oftest allerede mave utroooooligt tidlig

Smerterne i lænden behøver ikke være graviditetsbetinget, tænker jeg

Anmeld

17. januar 2014

Anitta Kristiansen

Sujan skriver:

Ja der er jo ikke andet at gøre end at vente på læge tjekket om en måneds tid

ja, du skal vente flere måneder før der kommer en bette alligevel, finder du så ud af du er længere henne er det jo bare mindre ventetid tiden går alligevel stærkt hvis bare du prøver at tænke på lidt andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.