Min datter startede med at få feber natten til mandag!! Men det var væk igen næste morgen, sådan gik det de næste par dage også. Onsdag middag blev jeg ringet op af dagplejen at hun havde 39,6 i feber.
Jeg fik hende hentet og både onsdag og torsdag lå feberen imellem 40,1 og 39,4!!
Fredag virkede hun en smule pyldret men feberen var helt borte!! Og da jeg mistænkte at det var tænder sendte jeg hende alligevel i DP.
Da jeg hentede hende var hun meget kælde, og havde været det hele dagen!!
På vej hjem, begyndte hun at skrige, så kunne hun holde en lille pause hvor hun smilede og grinte, hvorpå det igen blev afbrudt af en skrigeperiode. Sådan gik hele eftermiddagen/aftenen i går, og det samme her til morgen!!
I går aftes ville jeg give hende en panodil stikpille inden hun skulle i seng, så hun ikke ville have så ondt!! Men faktisk har det været sådan at jeg ikke rigtig må komme til dernede. Har måtte kæmpe med hende hver gang jeg skulle tage hendes temperatur!!
Ved et tilfælde ser jeg så at hendes kønsdele er råde og opsvulmet!!
Hun drikker også meget, men tisser ikke rigtigt, og har ikke haft afføring i nogle dage!!
Jeg kontakter vagtlægen som vil have hende ind og se på. Han vil gerne have en urinprøve, men det lykkedes ikke.
Vagtlægen ser på hende, lytter til hende og tjekker både øre og mund!! Han ser også på hendes nedre dele. Han kan se de er hævet. men ender alligevel med at give mig beskeden om at det ikke er tænder, for de kan ikke give feber!! Det er heller ikke blærebetændelse!! ærligt talt mener han ikke at hun fejler noget!! Så han sender os hjem igen!!
Jeg var super gal. Pigebarnet har ondt, og han kan ikke vejlede mig om hvor, så jeg kan gøre noget. Hun græder og vrider sig i smerte!!
Da vi kom hjem lagde jeg hende i seng. Men flere gange vågnede hun og græd voldsomt af smerte!!
I nat har hun for 4 nat i træk næsten ikke sovet. Og har skiftevis sovet en smule og grædt hysterisk!!
Hun har her til morgen også fået en voldsom stor afføring i farverne: sort, gul og militær grøn!!!!? Det var ikke flydende, men alligevel meget tyndt!!
Hun græder stadig og vrider sig voldsomt!!
Nogen der har en anelse om hvad det kan være?? Hvad ville i gøre??
Sorry for det rodede indlæg :-(
Knus Pernille
Anmeld