Et lille skub indefra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
12 svar
2 synes godt om
17. januar 2014

Papillon

Jeg har lige mærket, hvad der føltes som et lille kortvarigt skub eller puf indefra. Det var meget svagt, men alligevel tydeligt nok til, at jeg bemærkede det. Samme sted i går mærkede jeg det som en boble, der nærmest steg op, men var meget i tvivl, om det bare var tarmene. Det er lidt ude i siden af, hvor livmoderen ligger indtil videre, men det passer vel meget godt, når nu moderkagen ligger foran hos mig.

Lyder beskrivelsen genkendelig? Kan det virkelig passe, at jeg lige har mærket hende? Jeg er 18+1 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ja det kan det da sagtens  Det er så fantastisk

Anmeld

17. januar 2014

Papillon

Mor11 skriver:

Ja det kan det da sagtens  Det er så fantastisk

Det håber jeg Det er bare svært at føle sig sikker, når man ikke har prøvet det før.

Anmeld

17. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Papillon skriver:

Det håber jeg Det er bare svært at føle sig sikker, når man ikke har prøvet det før.

Hehe ja, men når du har mærket det et par gange mere, så er du nok ikke længere i tvivl

Anmeld

17. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Du har foranliggende moderkage? Ligger den opad eller hvordan? Er selv 17+0 i dag og min ligger nemlig foran og opad, så er selv spændt på hvornår jeg mærker liv.

Super dejligt at du har mærket liv. Glæder mig så meget.

Anmeld

17. januar 2014

ano14316

Papillon skriver:

Jeg har lige mærket, hvad der føltes som et lille kortvarigt skub eller puf indefra. Det var meget svagt, men alligevel tydeligt nok til, at jeg bemærkede det. Samme sted i går mærkede jeg det som en boble, der nærmest steg op, men var meget i tvivl, om det bare var tarmene. Det er lidt ude i siden af, hvor livmoderen ligger indtil videre, men det passer vel meget godt, når nu moderkagen ligger foran hos mig.

Lyder beskrivelsen genkendelig? Kan det virkelig passe, at jeg lige har mærket hende? Jeg er 18+1 i dag

Det lyder meget rigtig..

Jeg har også moderkagen foran og mærker ikke meget mere end det SU beskriver... Er 2. Gangs gravid i uge 21

Anmeld

17. januar 2014

Papillon

SDD skriver:

Du har foranliggende moderkage? Ligger den opad eller hvordan? Er selv 17+0 i dag og min ligger nemlig foran og opad, så er selv spændt på hvornår jeg mærker liv.

Super dejligt at du har mærket liv. Glæder mig så meget.

Jeg fik at vide til nakkefoldsscanningen, at moderkagen ligger foran, men at det ikke har nogen betydning, så den ligger i hvert fald ikke ned foran åbningen. Derudover ved jeg ikke noget om placeringen

Jeg havde regnet med at skulle vente nogle uger endnu, derfor tør jeg ikke helt tro på det. Håber snart du mærker noget (også)

Anmeld

17. januar 2014

Papillon

ano14316 skriver:

Det lyder meget rigtig..

Jeg har også moderkagen foran og mærker ikke meget mere end det SU beskriver... Er 2. Gangs gravid i uge 21

Det lyder godt Håber det passer

Anmeld

17. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Papillon skriver:

Jeg fik at vide til nakkefoldsscanningen, at moderkagen ligger foran, men at det ikke har nogen betydning, så den ligger i hvert fald ikke ned foran åbningen. Derudover ved jeg ikke noget om placeringen

Jeg havde regnet med at skulle vente nogle uger endnu, derfor tør jeg ikke helt tro på det. Håber snart du mærker noget (også)

Nej ellers havde de sagt det hvis den lå nede.
Tak for det. Ja det er jo et dejligt livstegn.
Og tillykke med de første "spark"

Anmeld

17. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Papillon skriver:

Det passer meget godt med at det er den lille du mærker...

jeg var også ca. 18 uger henne med min søn da jeg mærkede ham første gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.