ændring i søvn mønster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
3 svar
4 synes godt om
17. januar 2014

Kris89

min lille Jacob er nu 3 mdr. og næsten 2 uger

Jeg ved godt jeg ikke må klage, men gør jeg nu alligevel...

Han tog i 14 dage 9 timer hver nat uafbrudt... nu bliver han puttet kl. 20.00 og vågner så igen kl. 23. tømmer en flaske og sover videre til omkring kl. 5.00.. ...
Forstår bare ikke hvorfor den pludselig ændring... faktisk kom ændringen fra vi havde været i svømmehal i sidste weekend, men det kan vel ikke være grunden??

Det er stadig luksus, men når han nu har kunne sove igennem?

andre der har prøvet en sådan ændring i barnets rytme.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

mommy1991

Kris89 skriver:

Han tog i 14 dage 9 timer hver nat uafbrudt... nu bliver han puttet kl. 20.00 og vågner så igen kl. 23. tømmer en flaske og sover videre til omkring kl. 5.00.. ...
Forstår bare ikke hvorfor den pludselig ændring... faktisk kom ændringen fra vi havde været i svømmehal i sidste weekend, men det kan vel ikke være grunden??

Hvis han sover fra 23-05 sover han stadig igennem (man siger at de sover igennem når de sover 6 timer i træk..)

Børn ændrer hele tiden rytme, der sker jo meget i deres udvikling, så du kan godt forvente at det vil ændres igen og igen og igen

Anmeld

17. januar 2014

san

Sådan er det at have små børn man kan ikke regne med deres søvn de første leveår, man kan kun håbe på.. Der sker så meget i deres udvikling, og det bearbejder de når de sover...

Anmeld

17. januar 2014

Rockertand

Kris89 skriver:

Helt normalt - og du kommer også til at opleve meget værre ændringer, så lige nu er det blot en tilvænningsperiode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.