Neonate babyalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.319 visninger
10 svar
1 synes godt om
16. januar 2014

lottemusen

Hej.

Vores babyalarm er desværre gået i stykker, så nu er jeg på udkig efter en ny.

Jeg har hørt, at en neonate skulle være rigtig god. Er der nogle af jer der har erfaring med sådan en?

Jeg vil gerne købe en brugt, da jeg jo sparer penge på den måde  Men der er desværre ikke nogen til salg på hverken dba.dk eller gul og gratis lige nu. Der er vel ikke nogen af jer, der tilfældigvis ligger inde med en i gerne vil sælge...? 

Hilsen Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

Katia Juul Skovgaard

Hejsa.

Vi fik vores i julegave, så vil desværre ikke sælge den

Men jeg vil gerne fortælle at vi er rigtig glade for vores. Vi bor i noget seriøs beton-halløj hvor selv signal til mobilen er svær at finde, så vi havde brug for nogle der kunne gå igennem betonen og det klarer de til topkarakter Rema1000 har dem engang imellem til "billige" penge, så det er om at holde øje

God aften...

Anmeld

16. januar 2014

san

Og Elgiganten har dem til 800 kr lige nu, har selv bestilt dem

Anmeld

17. januar 2014

lottemusen

Katia Juul Skovgaard skriver:

Hejsa.

Men jeg vil gerne fortælle at vi er rigtig glade for vores. Vi bor i noget seriøs beton-halløj hvor selv signal til mobilen er svær at finde, så vi havde brug for nogle der kunne gå igennem betonen og det klarer de til topkarakter Rema1000 har dem engang imellem til "billige" penge, så det er om at holde øje

God aften...

Det lyder rigtig godt! Det er bare så træls, hvis alarmen ikke kan finde signal. Jeg tror helt klart, det er dem jeg vil gå efter 

Anmeld

17. januar 2014

lottemusen

Katia Juul Skovgaard skriver:

Hejsa.

God aften...

Og forresten, jeg kan godt forstå du ikke vil sælge den 

Anmeld

17. januar 2014

lottemusen

san skriver:

Og Elgiganten har dem til 800 kr lige nu, har selv bestilt dem

Det kunne være man skulle overveje det.... 

Anmeld

17. januar 2014

LilleMie

lottemusen skriver:

Hej.

Jeg har hørt, at en neonate skulle være rigtig god. Er der nogle af jer der har erfaring med sådan en?

Jeg vil gerne købe en brugt, da jeg jo sparer penge på den måde  Men der er desværre ikke nogen til salg på hverken dba.dk eller gul og gratis lige nu. Der er vel ikke nogen af jer, der tilfældigvis ligger inde med en i gerne vil sælge...? 

Hilsen Charlotte

To fra min mødregruppe har den og er rigtig glade for den.

Tror også jeg køber sådan en ved næste barn. Synes den er lille og fiks (den vi har nu er en kæmpe klods og er ret træt af den) og den lyder til at være stabil og god 

Anmeld

17. januar 2014

lottemusen

LilleMie skriver:

To fra min mødregruppe har den og er rigtig glade for den.

Tror også jeg køber sådan en ved næste barn. Synes den er lille og fiks (den vi har nu er en kæmpe klods og er ret træt af den) og den lyder til at være stabil og god 

Ja, det er netop også det jeg har hørt 

Anmeld

17. januar 2014

modesty

Hej.

Hilsen Charlotte

Vi er MEGET glade for vores. Kan varmt anbefale den.

Den er lille og handy, den kan sjatlades som en mobil, hvor nogle andre modeller skal løbe helt tør før man må oplade dem. Der er lav stråling og god forbindelse. Min søn tabte engang vores i en kop the, og den virker stadig. Vi har haft den i over 2 år.

Og den er ikke til salg. 

Anmeld

17. januar 2014

Frejsmor

lottemusen skriver:

Hej.

Hilsen Charlotte

Kan også varmt anbefale neonate alarmen, jeg har den og er rigtig glad for den, den er lille og fix og holder på strømmen længe! Min er desværre heller ikke til salg - håber du finder en til billige penge et sted..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.