Øv er det normalt? :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej skønne damer.

Bare et spørgsmål: har testet positiv og har mange af de tidlige symptomer, men alligevel er jeg begyndt at bløde helt vildt, er det normalt?

Skulle til læge mandag for få bekræftet at barnet var der, og efter beregninger burde jeg være 6+5 i dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hej skønne damer.

Bare et spørgsmål: har testet positiv og har mange af de tidlige symptomer, men alligevel er jeg begyndt at bløde helt vildt, er det normalt?

Skulle til læge mandag for få bekræftet at barnet var der, og efter beregninger burde jeg være 6+5 i dag...

Det er vist ikke normalt at bløde helt vildt Men nogle får jo en falsk menstruation, så det kan jo være det er det. Men den måde du beskriver det på, tror jeg ikke er så gode tegn desværre.

Har du smerter ?

Anmeld

16. januar 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Det er vist ikke normalt at bløde helt vildt Men nogle får jo en falsk menstruation, så det kan jo være det er det. Men den måde du beskriver det på, tror jeg ikke er så gode tegn desværre.

Har du smerter ?

Kun ganske lidt i lænden, og en forfærdelig kvalme. 

Det skal så siges at jeg aldrig har smerter ved menstruation, så forstår det ikke helt.

Anmeld

16. januar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Kun ganske lidt i lænden, og en forfærdelig kvalme. 

Det skal så siges at jeg aldrig har smerter ved menstruation, så forstår det ikke helt.

Jamen hvis du bløder som ved normal mens, så kan det være som skrevet, at det bare er en snyde mens, fordi din krop ikke helt kan finde ud af at du er gravid.

men du må nok ringe til din læge i morgen, og spørger om han vil tage en blodprøve på dig.

Anmeld

16. januar 2014

Anonym trådstarter

Ja det burde jeg... Har bare ikke mulighed for se egen læge før mandag.

Anmeld

16. januar 2014

lineog4

Anonym skriver:

Hej skønne damer.

Helt normalt er det ikke, men det behøver ikke betyde at man er ved at abortere... Nogen bløder meget igennem hele graviditeten.

Anmeld

16. januar 2014

Anonym trådstarter

Kan også bare blive bekymret om der overhovedet er en lille en derinde...

Anmeld

16. januar 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Kan også bare blive bekymret om der overhovedet er en lille en derinde...

Altså det kan både være normalt....

Men risikoen for en SA er også tilstede, desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.