Glæde og bekymring på samme tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
4 svar
1 synes godt om
16. januar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hey 

jeg er førstegangs gravid i uge 11+6 i dag. 

og på onsdag skal jeg til nf scaning  og der vil jeg være 12+5, og skal derned med min dejlig mand. 

Så nu jo tættere det kommer jo mere glæder mig men men men samtidig er jeg også vildt bekymret hvordan det vil gå. 

Tænker og har angst over hvad nu hvis den ikk vokser som den skal? Er den mon stadig i live? Få vi nu at vide at der er for høj risiko? og flere 1000 tanker der køre i mit hoved og kan ikk gør for det. Og spørg ikk hvorfor jeg har det sådan. Ved det ikk selv

Så kære søde damer kom med alt jeres erfaring og følser den gang i skulle nf scannes det modtages med kys hånd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

Anonym101

Kommende mor skriver:

Hey 

og på onsdag skal jeg til nf scaning  og der vil jeg være 12+5, og skal derned med min dejlig mand. 

Så nu jo tættere det kommer jo mere glæder mig men men men samtidig er jeg også vildt bekymret hvordan det vil gå. 

Tænker og har angst over hvad nu hvis den ikk vokser som den skal? Er den mon stadig i live? Få vi nu at vide at der er for høj risiko? og flere 1000 tanker der køre i mit hoved og kan ikk gør for det. Og spørg ikk hvorfor jeg har det sådan. Ved det ikk selv

Så kære søde damer kom med alt jeres erfaring og følser den gang i skulle nf scannes det modtages med kys hånd 

Jeg var også meget nervøs og når det så er overstået så finder man bare noget nyt at være nervøs for og det er helt normalt
Jeg kunne godt græde dagene op til scanningerne, helt ligegyldigt for alt var jo fint og det er det de fleste af gangene, helt op til 95% af alle graviditeter ender godt og det er jo skønt

Held og lykke

Anmeld

16. januar 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
FebruarBaby2014 skriver:

Jeg var også meget nervøs og når det så er overstået så finder man bare noget nyt at være nervøs for og det er helt normalt
Jeg kunne godt græde dagene op til scanningerne, helt ligegyldigt for alt var jo fint og det er det de fleste af gangene, helt op til 95% af alle graviditeter ender godt og det er jo skønt

Held og lykke

Tusind tak for svar og den beroligende 

Men serøst Woow op til 95%???? 

Det er da dejligt hvis det er  op til 95%

Det beroliger en lidt

Anmeld

16. januar 2014

Anonym101

Kommende mor skriver:

Tusind tak for svar og den beroligende 

Men serøst Woow op til 95%???? 

Det er da dejligt hvis det er  op til 95%

Det beroliger en lidt

Ja (elsker statistikker, de giver mig et godt overblik ) det er hvad min læge fortalte mig, jeg har nemlig også været meget nervøs især i starten og det hjalp rigtig meget at snakke med min læge om det, hun kom så med en masse beroligende såsom, at kroppen er god til selv at bedømme om fosteret allerede meget tidligt er levedygtigt og er grunden til de fleste meget tidlige aborter og så tænkte jeg så, så må min spunk da ikke være helt ved siden af hehe

Anmeld

16. januar 2014

Sandratoft

Kommende mor skriver:

Hey 

Jeg var også meget nervøs, og havde egentlig forberedt mig på at se en tom livmoder, eller et dødt foster, men alt var i fineste orden

Tror bare at vi skal vænne os til at være bekymret fra nu af og resten af vores liv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.