Jer med Odder vogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.018 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. januar 2014

Maja_4000

Ved I om kalechen kan vaskes?

Vi havde Odder til Caroline som desværre blev stjålet, og jeg er nu på jagt efter en brugt..

Jeg har fundet den her, som egentlig er meget pæn.. Bortset fra inde i kalechen!

Nogen som har en idé om, om man kan få det pænt? Sælger har ikke forsøgt..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

Chris86

Maja_4000 skriver:

Vi havde Odder til Caroline som desværre blev stjålet, og jeg er nu på jagt efter en brugt..

Jeg har fundet den her, som egentlig er meget pæn.. Bortset fra inde i kalechen!

Jeg tænkte tæpperens har ingen seriøse bud... Men måske lettere hvis man viste HVAD pletten er kommet af? Så kan der nok googles en måde til at fjerne det

Anmeld

16. januar 2014

L&V

Maja_4000 skriver:

Min kom i vaskemaskinen også impranerede jeg den igen bagefter.. har os haft den renset og det har den fint ku holde til. men svært at sige om pletten kommer af men ellers kommer man jo langt med klorin

Anmeld

16. januar 2014

Maja_4000

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Min kom i vaskemaskinen også impranerede jeg den igen bagefter.. har os haft den renset og det har den fint ku holde til. men svært at sige om pletten kommer af men ellers kommer man jo langt med klorin

Men kan man godt pille de der stivere ud af kalechen? De kan vel ikke holde til vaskemaskinen

Og den er mørk på ydersiden, så klorin er nok ikke så godt hehe

Anmeld

16. januar 2014

Maja_4000

Chris86 skriver:

Jeg tænkte tæpperens har ingen seriøse bud... Men måske lettere hvis man viste HVAD pletten er kommet af? Så kan der nok googles en måde til at fjerne det

Det har du ret i, det aner jeg ikke

Anmeld

16. januar 2014

L&V

Maja_4000 skriver:

Men kan man godt pille de der stivere ud af kalechen? De kan vel ikke holde til vaskemaskinen

Og den er mørk på ydersiden, så klorin er nok ikke så godt hehe

Det kunne jeg i hvert fald på min..

Nej nej men det er vel os kun det hvide der ska vaskes med klorin
ellers har matas sådan noget halløj der bare shiner det virkelig fin op

Anmeld

16. januar 2014

lille-trold

Vi har en der umiddelbart ligner den odder model - vi har haft vores i vaskemaskinen flere  gange og det er lidt bøvlet at få stiverne i igen men det kan lade sig gøre. Med en god gang pletrens mon så ikke det meste går af...

Anmeld

16. januar 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg ville skrubbe pletten i kærnemælk. Det ligner umiddelbart at den er blevet fugtig/jordslået.

Kan kærnemælk ikke gøre det, ville jeg forsøge med rodalon

Anmeld

16. januar 2014

Nea85

Maja_4000 skriver:

Jeg har ikke haft kalechen i vaskemaskinen, men jeg har vasket den i hånden med stor succes. Alle pletter kom af på vores

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.