Ja det har altså været en lidt hård uge her i det bette hjem.

Søndag blev Malucca jo døbt,
mandag sov hun mere eller mindre hele dagen,
tirsdag var mødregruppen her. Malu var små pyldret og havde feber.
Tirsdag aften da jeg var ved at give Malu, nat-bajer begyndte min mave at opføre sig vildt underlig, fik de ledeste mave smerter. (Vil hellere ha´veer end det) Mens Malucca blev færdig sad jeg der med tåre ned af kinderne, da hun laaaannnngt om længe var færdig og jeg havde puttet hende gik jeg på wc. Og tja der sad/hang jeg så resten af natten, hver gang jeg lige nåede ind i sengen kikkede Malucca på, og ligesom adede min kind og arm, og så skulle jeg op igen på wc, sådan forsatte hele natten

Onsdag kunne jeg hænge på et søm og sove, tænkte jeg så kunne putte med Lucca, men næh nej hun mente så det skulle være en af de dage hvor sove godt er helt hen i vejret. -OG jeg havde bare stadig så ondt i maven.
Igår var hun også bare vildt pyldret og ville ikke rigtig spise, og i det hele taget billig til salg.
Men så i dag vågnede jeg bare op til den gladeste baby, og hun har GRINET hele dagen, og vupti hvad ser jeg så. MALUCCA HAR FÅET SIN 1. TAND

Nåh men ondt maven, havde mine forældre så også fået efter vi havde spist nogle pølser, godt nok hver sin pakke, men det var så det der skulle ha´været skrub af mad til dåben, det var da godt der ikke var nogen der kunne spise mere... ellers havde det godt nok være trist.
Nåh det var så min uge... God weekend alle sammen.

fra mig og Prinsesse 1 tand