Ohh what a week...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. juli 2009

Klumpe-dumpe

Ja det har altså været en lidt hård uge her i det bette hjem.

Søndag blev Malucca jo døbt,

mandag sov hun mere eller mindre hele dagen,

tirsdag var mødregruppen her. Malu var små pyldret og havde feber.

Tirsdag aften da jeg var ved at give Malu, nat-bajer begyndte min mave at opføre sig vildt underlig, fik de ledeste mave smerter. (Vil hellere ha´veer end det) Mens Malucca blev færdig sad jeg der med tåre ned af kinderne, da hun laaaannnngt om længe var færdig og jeg havde puttet hende gik jeg på wc. Og tja der sad/hang jeg så resten af natten, hver gang jeg lige nåede ind i sengen kikkede Malucca på, og ligesom adede min kind og arm, og så skulle jeg op igen på wc, sådan forsatte hele natten

Onsdag kunne jeg hænge på et søm og sove, tænkte jeg så kunne putte med Lucca, men næh nej hun mente så det skulle være en af de dage hvor sove godt er helt hen i vejret. -OG jeg havde bare stadig så ondt i maven.
Igår var hun også bare vildt pyldret og ville ikke rigtig spise, og i det hele taget billig til salg.

Men så i dag vågnede jeg bare op til den gladeste baby, og hun har GRINET hele dagen, og vupti hvad ser jeg så. MALUCCA HAR FÅET SIN 1. TAND

Nåh men ondt maven, havde mine forældre så også fået efter vi havde spist nogle pølser, godt nok hver sin pakke, men det var så det der skulle ha´været skrub af mad til dåben, det var da godt der ikke var nogen der kunne spise mere... ellers havde det godt nok være trist.

Nåh det var så min uge... God weekend alle sammen.

fra mig og Prinsesse 1 tand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2009

Bondepigen

Puuuuha, det lyder godt nok slemt. Håber du er kommet ovenpå igen, for det er BARE ikke rart, at ligge der og amme eller give flaske, når man bare SKAL på toilettet. Så kan tiden godt nok føles rigtig laaaang. Det var da meget heldigt, at gæsterne godt kunne "skrubbe af" uden "skrub af maden".

Og tillykke med Maluccas 1. tand endnu en gang. Pas nu på hun ikke bider dig... Jeg troede Emma ville give mig en møsser på kinden i dag, meeen det var i stedet et lille bid.... og det kan skisme godt gøre avs, selv om hun ikke har tænder i overmunden endnu...

Hvor er det sødt, at hun aede dig på kinden og trøstede dig lidt.  Hun er da bare for kær!!!

God weekend til dig.

Anmeld

1. august 2009

Barbamama

Puha det har dælendulme gjort ondt hvis du foretrækker veer!!!!!!!!!!
Hun lyder bare til at være helt vildt sød din datter. Bliver da helt rørt over at læse hun har nusset dig. Det lille pus. Hun er altså også bare for kær på dit profilbillede!!!!!!!!!
Godt at høre det går godt igen. Det er bare uhyggeligt med sådan noget mad-forgiftning!!!!

Anmeld

1. august 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Puuuuha, det lyder godt nok slemt. Håber du er kommet ovenpå igen, for det er BARE ikke rart, at ligge der og amme eller give flaske, når man bare SKAL på toilettet. Så kan tiden godt nok føles rigtig laaaang. Det var da meget heldigt, at gæsterne godt kunne "skrubbe af" uden "skrub af maden".

Og tillykke med Maluccas 1. tand endnu en gang. Pas nu på hun ikke bider dig... Jeg troede Emma ville give mig en møsser på kinden i dag, meeen det var i stedet et lille bid.... og det kan skisme godt gøre avs, selv om hun ikke har tænder i overmunden endnu...

Hvor er det sødt, at hun aede dig på kinden og trøstede dig lidt.  Hun er da bare for kær!!!

God weekend til dig.

Ja lidt hårdt har det været.... Hihi ja aldrig har Malucca spist sååååå langsomt sm hun gjorde der... puha. Har faktisk stadig lidt ondt i maven

Altså hende Smukke Emma, må da ikke bide mor, hmmm er sikker på det var et kærligheds-bid hun gav dig
Ih ja det gør alledere ondt, når hun gnasker på mine fingre, som lige pt er det bedste der findes

-Og endnu gang tak.

Anmeld

1. august 2009

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Puha det har dælendulme gjort ondt hvis du foretrækker veer!!!!!!!!!!
Hun lyder bare til at være helt vildt sød din datter. Bliver da helt rørt over at læse hun har nusset dig. Det lille pus. Hun er altså også bare for kær på dit profilbillede!!!!!!!!!
Godt at høre det går godt igen. Det er bare uhyggeligt med sådan noget mad-forgiftning!!!!

Hun er skam også bare helt villlldddd sød hende Ali-bali-buuu Bare vendt til Carla bliver større, man bliver overrasket over hvor meget mere man elsker de små for hver dag der går

Hmmm altså nu synes jeg ikke mine veer gjorde specielt ondt, kun lidt ubehag som en pandil kunne ta´. Men jeg ved jo heller ikke om presseveer gør mere ondt end almindelige veer... Jeg startede ud med veer med 2½ min mellem og nåede ned på et ½ min mellem inden det blev AKS. (Blev sat igang)

Ja puha madforgiftning er bare det værste der findes

Krammer til dig og smukke Carla.

Malucca ligger og snakker inden i sengen så må hellere få prinsessen op.

Anmeld

2. august 2009

Barbamama

malucca09 skriver:

Hun er skam også bare helt villlldddd sød hende Ali-bali-buuu Bare vendt til Carla bliver større, man bliver overrasket over hvor meget mere man elsker de små for hver dag der går

Hmmm altså nu synes jeg ikke mine veer gjorde specielt ondt, kun lidt ubehag som en pandil kunne ta´. Men jeg ved jo heller ikke om presseveer gør mere ondt end almindelige veer... Jeg startede ud med veer med 2½ min mellem og nåede ned på et ½ min mellem inden det blev AKS. (Blev sat igang)

Ja puha madforgiftning er bare det værste der findes

Krammer til dig og smukke Carla.

Malucca ligger og snakker inden i sengen så må hellere få prinsessen op.

Puha  ja mine veer gjorde eddermame ondt!!!!!!!
Så.... Jeg skal være MEGET skruk før jeg skal have en mere. Ja det er virkelig utroligt hvor meget man kan elske sådan en lille menneske. Det fatter man bare ikke før de kommer til verden. Der findes ingen større kærlighed!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.