38+0 med prinsen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.669 visninger
13 svar
2 synes godt om
16. januar 2014

Michelle21

Jaaa så nåede vi også denne milepæl, hvor er det vildt, at det hedder 38+0 nu, der er jo kun 14 dage til termin!! 

Jeg må indrømme jeg er en smule utålmodig nu, men der går sikkert længe før han vil have fødselsdag...

Jeg er også en smule stolt af mig selv, jeg har kun taget 1 kg på under HELE graviditeten, synes det flot ;p

Vi var til scanning igår hvor bassemand bliv målt til lidt under gennemsnittet, han blev scannet til 2700 og min jordemoder skønnede ham til 2900 g så det bliver spændende..

Synes også min mave er blevet stor, folk siger den er sunket, er den det???

Når men i får lige et par billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

IngenKoPåIsen

Fedt! :-) Der er dog en ting jeg ikke forstår- du er stolt over at du næsten ikke har taget på, men din søn er for lille? Det er da nærmere lidt bekymrende.

Anmeld

16. januar 2014

Michelle21

Malunsesmutti skriver:

Fedt! :-) Der er dog en ting jeg ikke forstår- du er stolt over at du næsten ikke har taget på, men din søn er for lille? Det er da nærmere lidt bekymrende.

Jeg synes da det godt jeg ikke har taget for meget på, havde lidt for meget i forvejen, og hverken læge eller jordemoder er bekymrede for ham, han har det godt derinde  

Anmeld

16. januar 2014

Dianabk

Michelle21 skriver:

Jaaa så nåede vi også denne milepæl, hvor er det vildt, at det hedder 38+0 nu, der er jo kun 14 dage til termin!! 

Jeg må indrømme jeg er en smule utålmodig nu, men der går sikkert længe før han vil have fødselsdag...

Jeg er også en smule stolt af mig selv, jeg har kun taget 1 kg på under HELE graviditeten, synes det flot ;p

Vi var til scanning igår hvor bassemand bliv målt til lidt under gennemsnittet, han blev scannet til 2700 og min jordemoder skønnede ham til 2900 g så det bliver spændende..

Super flot mave

Kan godt forstå du er stolt over du ikke har taget mere på - gid det var mig

Det er en lille fis i forhold til min - han blev skønnet igår til 3350 g 38+4

Anmeld

16. januar 2014

Michelle21

Dianabk skriver:

Super flot mave

Årh mange tak, 

Ja han er ikke så stor, men de er ikke bekymrede så det er jeg heller ikke, nu venter vi bare spændt på ham..

Hold da op så må vi se hvad din bebs vejer når h*n fødes  

Anmeld

16. januar 2014

Michelle21

Dianabk skriver:

Super flot mave

Hvor meget er du oppe på nu??

Anmeld

16. januar 2014

FrkZier

Michelle21 skriver:

det er da også rigtig flot at have taget så lidt på, og nu er bettefisen i maven jo ikke alarmerende lille og så længe JM og læge ikke er bekymrede er alt jo som det skal være

og rigtig fint mave!

Anmeld

16. januar 2014

Michelle21

FrkZier skriver:

det er da også rigtig flot at have taget så lidt på, og nu er bettefisen i maven jo ikke alarmerende lille og så længe JM og læge ikke er bekymrede er alt jo som det skal være

og rigtig fint mave!

Jaa det tænker jeg også.. hende der scannede med sagde at jeg ville få en dejlig lille størrelse ud..

Men nu må han også gerne snart komme :p

Mange tak 

Anmeld

16. januar 2014

Dianabk

Michelle21 skriver:

Hvor meget er du oppe på nu??

Ca 15 kg så venter meget spændt på hvor meget der ryger af efter fødslen.

Anmeld

16. januar 2014

Michelle21

Dianabk skriver:

Ca 15 kg så venter meget spændt på hvor meget der ryger af efter fødslen.

Det kan man da håbe, men nu må han da også gerne snart komme ud til jer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.