Legetøj fra Bellino

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.263 visninger
8 svar
1 synes godt om
16. januar 2014

Bare gæst

Hej.

Min datter fik noget legetøj fra Bellino i julegave (se billede) og hun er også super glad for den. Troede dog aldrig at jeg skulle blive skuffet over at noget legetøj for en gang skyld ikke larmer. Det her legetøj kan spille en masse forskellige melodier, men "problemet" er bare at man ikke kan høre dem. Det er så lavt at man må tage den op til øret, for at høre hvad der bliver spillet. Så jeg ville lige høre ... der er sikkert nogle herinde som har den samme; skal den være Så lav når den spiller eller er det en fejl ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

L&V

Bare gæst skriver:

Hej.

Min datter fik noget legetøj fra Bellino i julegave (se billede) og hun er også super glad for den. Troede dog aldrig at jeg skulle blive skuffet over at noget legetøj for en gang skyld ikke larmer. Det her legetøj kan spille en masse forskellige melodier, men "problemet" er bare at man ikke kan høre dem. Det er så lavt at man må tage den op til øret, for at høre hvad der bliver spillet. Så jeg ville lige høre ... der er sikkert nogle herinde som har den samme; skal den være Så lav når den spiller eller er det en fejl ? 

Har ikke præcic den der men har meget fra bellino og syntes næsten altid det har 2 styrker og er bestemt ikke i den lave ende

Anmeld

16. januar 2014

Bare gæst

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Har ikke præcic den der men har meget fra bellino og syntes næsten altid det har 2 styrker og er bestemt ikke i den lave ende

Vi også selv en del derfra, men lige den her har ikke flere lyd niveauer.. kun en ON og OFF knap.. heh..

Anmeld

16. januar 2014

Team Putte

Bare gæst skriver:

Hej.

har i prøvet at skifte batterier i den?

Anmeld

16. januar 2014

Louise H.

vi har samme problem :/

Anmeld

16. januar 2014

Mom2

Bare gæst skriver:

Hej.

Prøv at skifte batterierne hvis I ikke allerede har gjort det, bliver der ikke bedre ville jeg tage ind og snakke med butikken

Anmeld

16. januar 2014

Bare gæst

Christina88 skriver:

Prøv at skifte batterierne hvis I ikke allerede har gjort det, bliver der ikke bedre ville jeg tage ind og snakke med butikken

Det prøver jeg, tak.

Anmeld

16. januar 2014

Bare gæst

Louise <3 Isabella skriver:

vi har samme problem :/

Det er da rart at høre det ikke kun er vores der er så lav.. spørgsmålet er så bare om det er meningen ..!? Nu prøver jeg at skifte batterierne i den lidt senere, så må vi se om det gør en forskel. 

Anmeld

16. januar 2014

Louise H.

Bare gæst skriver:

Det er da rart at høre det ikke kun er vores der er så lav.. spørgsmålet er så bare om det er meningen ..!? Nu prøver jeg at skifte batterierne i den lidt senere, så må vi se om det gør en forskel. 

Altså nogen fra min mødregruppe har den også og den spiller også lavt. Så jeg tror det er meningen. Men vil da gerne lige høre om det hjælper at skifte batterier

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.