Badedragt. Hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.775 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. januar 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg vil gerne have mig en ny badedragt til når jeg skal starte til svømning med min datter igen. Men hvilken? Det skal være en hvor den skjuler maven da jeg har en stor delle på maven efter graviditet. Farven er lige meget. Har I nogle gode sider her på nettet hvor man trygt kan shoppe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

Pcokate

Omsorgsgiver skriver:

Jeg vil gerne have mig en ny badedragt til når jeg skal starte til svømning med min datter igen. Men hvilken? Det skal være en hvor den skjuler maven da jeg har en stor delle på maven efter graviditet. Farven er lige meget. Har I nogle gode sider her på nettet hvor man trygt kan shoppe?

Zalando.dk ? 

Anmeld

16. januar 2014

TNBC

Omsorgsgiver skriver:

smartsport.dk

Anmeld

16. januar 2014

Købmagerkonen

Det kommer lidt an på hvilken str du er

Jeg selv er en stor størrelse og har været rigtig glad for evans.uk´s udvalg af badedragter, da de har fokus på at holde inde og stramme op, uden at dragten bliver ubehagelig at have på. De har eksempelvis denne.

Ellers kan du med fordel lede efter alt der hedder noget med shaping eller control, som fx denne fra asos.

Da jeg stort set kun shopper fra de engelske sider, har jeg dog ikke lige en dansk side jeg kan anbefale, men jeg håber du finder det du søger

Anmeld

16. januar 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Pcokate skriver:

Zalando.dk ? 

Jo tak men de badedragter er alt for dyre 

Anmeld

16. januar 2014

B&J

jeg fandt en i Føtex. den kostede 150kr og der er sådan en lille kjole på den dækker maven fordi jeg har selv en del hænge mave efter mit vægttab og i en alm badedragt vil jeg jo se mega stor ud. men den skjuler maven ved dog ikke om de stadig har nogle men syntes du skulle prøve sådan en og håber du finder en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.