Hvad nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.772 visninger
10 svar
12 synes godt om
15. januar 2014

Anonym trådstarter

Min FANTASTISKE mand vil jeg ikke bytte med noget som helst i denne her verden MEN vi har her til aften talt sammen og han er kommet ind på at han måske godt kunne tænke sig at prøve en anden mand imens jeg er med altså en trekant. Hvordan skal jeg forholde mig til det her?
Han siger at han ikke vil miste mig og elsker mig rigtig højt og bare har gået med den tanke i noget tid, vi har altid fantastisk sex sammen men nu dette..

Hvad ville du gøre i denne her situation ? Se det naturligt eller hvordan eller ? jeg ser det ikke som noget slemt, men det kommer da lidt bag på mig ? men ved ikke rigtigt hvad jeg skal føle eller gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

o1Mutte

Anonym skriver:

Min FANTASTISKE mand vil jeg ikke bytte med noget som helst i denne her verden MEN vi har her til aften talt sammen og han er kommet ind på at han måske godt kunne tænke sig at prøve en anden mand imens jeg er med altså en trekant. Hvordan skal jeg forholde mig til det her?
Han siger at han ikke vil miste mig og elsker mig rigtig højt og bare har gået med den tanke i noget tid, vi har altid fantastisk sex sammen men nu dette..

Hvad ville du gøre i denne her situation ? Se det naturligt eller hvordan eller ? jeg ser det ikke som noget slemt, men det kommer da lidt bag på mig ? men ved ikke rigtigt hvad jeg skal føle eller gøre?

Jeg havde sagt tak, men nej tak Men jeg er også så kedelig  

Anmeld

16. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Du må jo vurdere om det også tænder dig og om det er noget du har lyst til at afprøve 

dejligt at i kan være åbne om jeres fantasier og ja ser det som alm. Seksuel udvikling som nogle tænder på

Anmeld

16. januar 2014

mbbuch

Anonym skriver:

Vil da også sige jeg synes det er fedt I er så åbne omkring det. Sex fantasier er jo gode og hvis det er noget der ikke skræmmer dig og noget DU også har lyst til skal I da springe ud i det. Tror bare det er meget vigtigt at snakke tingene igennem 100 procent og aftale regler/grænser osv... Men ellers så held og lykke herfra

Anmeld

16. januar 2014

Zelinasmor

Jeg er ikke kedelig. Men i mit hoved (dette betyder IKKE at det er sådan det er!), så synes jeg det virker biseksuelt. Og det er et turn off for mig. Jeg har respekt for homoseksuelle og biseksuelle, men min kæreste skal være 100% til piger ellers står jeg af. Min kæreste ved at jeg har det sådan og hvis han en dag ville få sådan et behov kunne jeg bare ikke være sammen med ham mere. 

Men hvis du har det ok med det, så synes jeg da bare i skal springe ud i det 

Anmeld

16. januar 2014

Mor til Majbørn

tag det som om han stoler nok på dig til at sige det højt - hvis det så ikk er dig, må du jo melde rent ud.

Det kan jo også være at du begynder at overveje det, og måske er med på ideen om 1 år oder so

Men han kan jo ikk tvinge dig, dog synes jeg virkelig du skal finde en pæn måde at få det sagt til ham (uanet hvad du bestemmer dig for), så han ikk holder inde med sine andre ideer og fantasier

Anmeld

16. januar 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg ville takke pænt nej tak,jeg kan slet ikke tænke mig at se min mand have sex med en mand,eller nogen som helst anden for den sags skyld.

Og vil lige som en anden,sige jeg ikke ville kunne være sammen med en bi mand.

Men du skal jo gøre som du føler for,så længe beslutningen er 110% din egen,og alle forholdsregler er taget. 

Anmeld

16. januar 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Det er jo helt op til dig selv, hvis det er noget du har lyst til at prøve  Du må bare ikke lade dig presse af det, hvis ikke du ønsker at prøve det 

Jeg prøvede det en gang i mine unge dage, men det er ikke noget jeg har lyst til igen  

Anmeld

16. januar 2014

Loa

Jeg syntes det er super flot han tør sige det til dig.

Men som en anden skriver, ville jeg også se det lidt som om han også er til mænd, hvilket ville være stort no go for mig....
Det ville være noget andet hvis han ville se dig sammen med en anden mand....

Anmeld

16. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Hvor er det sejt, og dejligt at I har så stor tillid til hinanden, at I kan dele sådanne tanker med hinanden

Har du lyst til det, så gør det!

Tror ikke du skal være bange for at din mand også er til mænd, for så ville I nok ikke være sammen, det er nok blot en fantasi... Og hvis han skulle være biseksuel, så er det jo stadig dig han har valgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.