Hvordan opbevar I madvare??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.752 visninger
11 svar
1 synes godt om
15. januar 2014

Nadia&Daniel

Såsom mel, sukker, ristede løg og rasp..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Dianabk

Nadia&Daniel skriver:

I glas bøtter som er helt lukkede

Anmeld

15. januar 2014

Team Putte

Nadia&Daniel skriver:

mel, sukker og rasp bliver poserne bare lukket godt igen og sat i køkkenskabet ristede løg bliver også lukket i posen men ligger i køleskabet.. Det behøver man vist ikke men det er jeg vokset op med

Anmeld

15. januar 2014

Victoria2013

Mel, sukker og rasp og sådan bliver bare lukket godt til i posen og så ned i skuffen (dog er der en plastpose rundt om melet, fordi ellers ligger der bare mel ud over det hele)

Pasta bliver opbevaret i pæne glasbøtter på køkkenbordet

Ristede løg tror jeg ligger i en pose i skabet. Jeg bruger dem ikke selv, så det er noget kæresten holder styr på

Anmeld

15. januar 2014

Louise H.

Alt sammen i plastikbøtter i skabet

Anmeld

15. januar 2014

Maja_4000

Vi har mel, pasta, sukker osv. i sådan nogle glaskrukker her fra ikea .. I forskellige størrelser i en skuffe i køkkenet ristede løg har vi i en plastikbøtte i køleskabet
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. januar 2014

liten-mamma

Mel, sukker, havregryn og pasta bliver opbevaret i pæne glas krukker på køkkenbordet. 

Sådan noget som rasp og ristede løg bliver opbevaret på hylden, hvor poserne er godt lukkede eller evt i en frysepose.

Anmeld

15. januar 2014

Papillon

Posen med mel kommer jeg i en plastikpose tæt lukket med sådan en klemme. Sukker står bare i posen. Rasp også bare i posen lukket godt til. Ristede løg vil jeg ikke have indendøre, kan ikke fordrage lugten

Ønsker mig plastikbøtter eller glaskrukker til mel og andre tørvarer, har bare ikke fundet nogen, der kan rumme to kg (har heller ikke gjort den store indsats for det).

Anmeld

15. januar 2014

EnGodMor

Maja_4000 skriver:

Vi har mel, pasta, sukker osv. i sådan nogle glaskrukker her fra ikea .. I forskellige størrelser i en skuffe i køkkenet ristede løg har vi i en plastikbøtte i køleskabet

Præcist det samme herhjemme glas bøtter med skruelåg. 

ALT andet, som bagepulver, pasta, øllebrød osv får lige en frysepose udenom sig og en poseklemme til at lukke med. 

Anmeld

16. januar 2014

Pcokate

Louise <3 Isabella skriver:

Alt sammen i plastikbøtter i skabet

Det samme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.