Har lige brug for lidt meninger fra jer.
Min søn skal egentlig starte op i dagpleje til februar og vi har en måned til indkøring. Han har fået plads hos den dagplejer som vi havde til vores ældste søn og det er vi jo glade for. Desværre er hun syg og er lige nu sygemeldt på 2. uge. Det er en kronisk sygdom, så jeg ved at der vil komme mange sygedage pga undersøgelse m.m.
Vi har derfor bedt om at få en anden dagplejer, selvom vi jo allerhelst vil være hos hende. Jeg kan bare ikke lade min søn starte op hos en plejer, velvidende at der vil blive rigtig meget gæstepleje 
Det er så nager mig er, at vi ikke har hørt mere fra dem der skulle tage sig af sagen. Så jeg frygter jo bare at de ikke har fundet en anden plads til min dreng og mener han skal starte op der hos hende.
Ville i ringe til dem i morgen, eller vente til på mandag hvor der så er gået 14 dage?
Jeg har mulighed for at skubbe min start på job, så han kan vente med at komme i dagpleje til marts og det har jeg også sagt til dem. Men det vil jo være rart at vide, også for min arbejdsplads.
Skal jeg vente til mandag, eller ringe i morgen. Vil bare ikke presse citronen og være "hende den irriterende" der ikke kan vente og bare ringer hele tiden.
Anmeld