Sygemeldt dagplejer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. januar 2014

moaren

Har lige brug for lidt meninger fra jer. 

Min søn skal egentlig starte op i dagpleje til februar og vi har en måned til indkøring. Han har fået plads hos den dagplejer som vi havde til vores ældste søn og det er vi jo glade for. Desværre er hun syg og er lige nu sygemeldt på 2. uge. Det er en kronisk sygdom, så jeg ved at der vil komme mange sygedage pga undersøgelse m.m. 

Vi har derfor bedt om at få en anden dagplejer, selvom vi jo allerhelst vil være hos hende. Jeg kan bare ikke lade min søn starte op hos en plejer, velvidende at der vil blive rigtig meget gæstepleje

Det er så nager mig er, at vi ikke har hørt mere fra dem der skulle tage sig af sagen. Så jeg frygter jo bare at de ikke har fundet en anden plads til min dreng og mener han skal starte op der hos hende. 

Ville i ringe til dem i morgen, eller vente til på mandag hvor der så er gået 14 dage?

Jeg har mulighed for at skubbe min start på job, så han kan vente med at komme i dagpleje til marts og det har jeg også sagt til dem. Men det vil jo være rart at vide, også for min arbejdsplads. 

Skal jeg vente til mandag, eller ringe i morgen. Vil bare ikke presse citronen og være "hende den irriterende" der ikke kan vente og bare ringer hele tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Mor til Ella

Iversen skriver:

Min søn skal egentlig starte op i dagpleje til februar og vi har en måned til indkøring. Han har fået plads hos den dagplejer som vi havde til vores ældste søn og det er vi jo glade for. Desværre er hun syg og er lige nu sygemeldt på 2. uge. Det er en kronisk sygdom, så jeg ved at der vil komme mange sygedage pga undersøgelse m.m. 

Vi har derfor bedt om at få en anden dagplejer, selvom vi jo allerhelst vil være hos hende. Jeg kan bare ikke lade min søn starte op hos en plejer, velvidende at der vil blive rigtig meget gæstepleje

Det er så nager mig er, at vi ikke har hørt mere fra dem der skulle tage sig af sagen. Så jeg frygter jo bare at de ikke har fundet en anden plads til min dreng og mener han skal starte op der hos hende. 

Ville i ringe til dem i morgen, eller vente til på mandag hvor der så er gået 14 dage?

Jeg har mulighed for at skubbe min start på job, så han kan vente med at komme i dagpleje til marts og det har jeg også sagt til dem. Men det vil jo være rart at vide, også for min arbejdsplads. 

Skal jeg vente til mandag, eller ringe i morgen. Vil bare ikke presse citronen og være "hende den irriterende" der ikke kan vente og bare ringer hele tiden.

Når det gælder plads anvisningen, er der intet andet at gøre end at være hende den trælse.

Hvis jeg ikke havde ringet hver anden dag havde jeg fået det værst tænkelige, og det byder jeg ikke mit barn

Så jeg ville klart ringe imorgen!

Anmeld

15. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville også ringe i morgen, bare lige for at tjekke op på om de havde modtaget min første henvendelse! Vh stine

Anmeld

15. januar 2014

Sitrani

Iversen skriver:

Du skal lige præcis være hende den trælse der ringer hver dag, hvis du vil ha noget godt ud af pladsanvisningen!!! Jeg har flere gange nu oplevet rigtig mange der fik deres vilje ved at ringe og være irriterende... Totalt unfair at deres regler kan gradbøjes, men sådan er det... Hvis du ringer ofte nok, får du din vilje  og de får fred....

Anmeld

15. januar 2014

moaren

Åhh ja...jeg ved godt at pladsanvisningen kan være rigtig strenge at danse med. Problemet er bare, at det faktisk ikke er dem jeg har snakket med, men dagplejepædagogen. Ved ikke hvorfor, men jeg skrev en mail til pladsanvisningen og hun skrev tilbage, at hun videresendte min mail til dagplejekontoret?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.