28+0 med bettemanden !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
4 svar
5 synes godt om
15. januar 2014

Mie89

Så ramte jeg 28+0 !  Helt vildt så hurtigt tiden går!

Jeg har det stadig helt fantastisk i min graviditet! Jeg døjer en smule med halsbrand/sure opstød og så begynder det at være lidt belastende for ryggen - men ikke noget som en dejlig omgang massage fra min skønne kæreste ikke kan fikse !  
I morgen skal vi til 2. jordemoderbesøg og jeg glæder mig  Det kommer til at foregå, som en blanding af gruppekonsultation og lidt tid til en individuel undersøgelse - nogen der har erfaringer med det? Ved ikke rigtig helt hvad jeg skal forvente mig af det? 

I får selvfølgelig også et billede af maven ! Synes godt nok den er ved at fylde godt i landskabet ! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

Anonym101

Nej, hvor er du fin
Jeg har kun været til individuel jordemoderkonsultation, og alle gangene hvor hun måler symfyse, lytter hjertelyd, vejer mig og vi snakker om hvordan det går, hvordan jeg har det og mine ønsker til fødslen

Anmeld

16. januar 2014

Mie89

FebruarBaby2014 skriver:

Nej, hvor er du fin
Jeg har kun været til individuel jordemoderkonsultation, og alle gangene hvor hun måler symfyse, lytter hjertelyd, vejer mig og vi snakker om hvordan det går, hvordan jeg har det og mine ønsker til fødslen

Tusind tak ! 

Det gik helt fint til jordemoder! Hun skønnede ham til at være 1400g og så fortalte hun, at han ligger med hovedet oppe ved mit venstre ribben og med numsen ved mit højre hofteben - så han har rigtig sat sig på tværs ! 

Det gik helt fint med at det var gruppekonsultation, men der var en del spildtid, da vi var en blanding af førstegangsfødende og kvinder med 1,2 og 3 børn - så det var jo meget forskelligt hvilke spørgsmål/problemer vi havde 

Anmeld

17. januar 2014

siw84

Rigtig fin mavse

Anmeld

17. januar 2014

Mie89

siw84 skriver:

Rigtig fin mavse

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.