Vi skal have....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
10 svar
18 synes godt om
15. januar 2014

et-ønske

To piger

Vi er begge stadig lidt rundt på gulvet da vi begge havde forventet to drenge.

De havde det begge super godt, og hende der scannede os, mente ikke at de har opdaget at de er tvillinger da de pt er lige så store som single babyer men de har det godt.

Fik dog den kedelige besked idag at jeg har graviditets sukkersyge (9,3) så nu er der en masse jeg skal til at undersøge og have styr på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Lykke:)

et-ønske skriver:

To piger

De havde det begge super godt, og hende der scannede os, mente ikke at de har opdaget at de er tvillinger da de pt er lige så store som single babyer men de har det godt.

Fik dog den kedelige besked idag at jeg har graviditets sukkersyge (9,3) så nu er der en masse jeg skal til at undersøge og have styr på

Stort tillykke med de to piger!
Øv med graviditetssukkersyge!

Anmeld

15. januar 2014

Papillon

Tillykke med de to piger

Øv med det andet. Må jeg spørge, hvorfor du er blevet testet så tidligt for graviditetssukkersyge? Jeg skal selv testes pga. sukkersyge i familien, men det er først i uge 28 af graviditeten 

Anmeld

15. januar 2014

et-ønske

Papillon skriver:

Tillykke med de to piger

Øv med det andet. Må jeg spørge, hvorfor du er blevet testet så tidligt for graviditetssukkersyge? Jeg skal selv testes pga. sukkersyge i familien, men det er først i uge 28 af graviditeten 

Selvfølgelig må du spørge

Det er vist noget med at hvis man har to faktorer, så skal man testes to gange - mit bmi er desværre for højt og min datter vejede 4800 gr ved fødslen - det er årsagen til at den er lavet så tidligt.

Anmeld

15. januar 2014

Papillon

et-ønske skriver:

Selvfølgelig må du spørge

Det er vist noget med at hvis man har to faktorer, så skal man testes to gange - mit bmi er desværre for højt og min datter vejede 4800 gr ved fødslen - det er årsagen til at den er lavet så tidligt.

Ah på den måde, så må det være fordi, jeg kun har en faktor Tak for svar, undrede mig lidt 

Anmeld

15. januar 2014

liten-mamma

et-ønske skriver:

To piger

Skønt med to sunde og raske piger  Og super fedt at de bare tager så flot på.

Øv bøv med sukkersyge!

Anmeld

16. januar 2014

WantingBaby2012

et-ønske skriver:

To piger

Stort tillykke med de 2 prinsesser. Hvor er det bare skønt 

Og dejlig besked at få, at de har det super godt. Så kan det jo ikke være bedre 

Anmeld

16. januar 2014

Kløver

tillykke, hvor dejligt med 2 piger, er de enæggede øv med graviditetssukkersyge, skal også selv have den lavet 2 gange i graviditeten, puha

Anmeld

16. januar 2014

MorDk

Tillykke med pigerne ♥ ♥

Anmeld

28. januar 2014

Rikke2404

Tillykke med pigerne Har selv to enæggede piger, som også voksede som enkelte babyer, helt indtil uge 35+5, hvor de kom til verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.