babyalarmer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
12 svar
4 synes godt om
15. januar 2014

san

kan i anbefale nogen gode alarmer, som man kan oplade lidt efter lidt.. hvad skal man vælge??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Mor Christa

Her har vi altid brugt neonnate :-)

http://www.babyalarm-test.dk/1-neonate-bc5500a.html

Den er handy fordi den er så lille.. Jeg har aldrig prøvet andre, så jeg kan ikke fortælle om oplevelser med andre, men jeg har altid været super tilfreds med disse. :-)

Anmeld

15. januar 2014

san

Den har jeg også selv tænkt på håber bare jeg kan finde den brugt, så man kunne få den lidt billigere

Anmeld

15. januar 2014

Mor Christa

san skriver:

Den har jeg også selv tænkt på håber bare jeg kan finde den brugt, så man kunne få den lidt billigere

forståeligt at du gerne vil have dem lidt billigere, men jeg vil også lige påpege at de er alle pengene værd  
Man kan også passe på med at købe bruge babyalarmer, da levetiden jo så er forkortet. Vi havde neonate til Victor fra 0 mdr - 1,5-2 år og så stod de af. Jeg købte så et nyt sæt - jeg kan simpelthen ikke lade væe med at have babyalarm på ham om natten - jeg har det stadig, og knægten er altså 3 år gammel! Ih altså.

Men planen er at lillesøster overtager dem når hun kommer ud her til Maj :-)

Anmeld

15. januar 2014

Mom2

san skriver:

kan i anbefale nogen gode alarmer, som man kan oplade lidt efter lidt.. hvad skal man vælge??

Har købt Neo Nates nyeste model og de er super gode og pålidelige og reagere ved mindste lyd

Pt. på tilbud i bl.a. Ønskebørn. Vil også sige pas på med at købe brugt, nok spare mand men du kan også nemt købe katten i sækken..

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/udstyr/babyalarmer-og-tilbehoer/neonate-babyalarm%2c-bc-6500d/c-23/c-164/p-15777

Anmeld

15. januar 2014

san

Det kan i have ret i kigger på ønskerbørns hjemmeside, tak for tippet.. 

Anmeld

15. januar 2014

san

Elgiganten har den til 800 så måske jeg bare skulle bestille et sæt.. 

Anmeld

15. januar 2014

Rødhætte

Mor Christa skriver:

Her har vi altid brugt neonnate :-)

http://www.babyalarm-test.dk/1-neonate-bc5500a.html

Den er handy fordi den er så lille.. Jeg har aldrig prøvet andre, så jeg kan ikke fortælle om oplevelser med andre, men jeg har altid været super tilfreds med disse. :-)

Samme her

Anmeld

16. januar 2014

(august)

Vi har to super novaer og de fungerer upåklageligt lige meget hvordan vi har opladt dem.

Anmeld

16. januar 2014

Mom2

san skriver:

Elgiganten har den til 800 så måske jeg bare skulle bestille et sæt.. 

Vær opmærksom på der er forskel på de gamle modeller og så den nye. Den nye kan bl.a. have op til 3 baby enheder tilknyttet forældre delen, bl.a. derfor vi købte den nye model da vi ved vi gerne vil have flere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.