Jeg går ved min jordmor hver trejde uge .. Denne gang var lidt anderledes for mig for min forlovet valgte lige pludselig at komme hjem og sige "Skat, må jeg godt tage med jordmoren idag?"
WHAT!! Jeg blev helt glad over at ikke skulle afsted alene .. (første gang han er med)
Vi tager til jordmoren kl.14.45 og hun blev self. helt puf over min forlovet var med men det går nu stille og roligt 
Hun startede faktisk først at snakke med ham som hvordan han havde det med hele osv.
Hun begyndte at snakke om fødselsforbedrelse (staves?) som jeg intet havde hørt om før (viser sig så at første gang jeg var ved jordmoren den 6/3 som var en afløser pga sygdom lige glemte at fortælle noget om det) Men min forlovet meldte os til faktisk uden at se på mig om jeg ville men han ville (Hvad skete der lige for ham, tænkte jeg) Men vi skal så afsted den 4/9 SAMMEN !! 
Derefter spørger hun mig efter hvordan jeg har det og om jeg har fået det bedre end sidst .. (Var syg sidst og havde rigtig ondt i bækkenet) Jeg svarede jeg har det fint men stadigvæk går det værre med bækkenet synes jeg ..
Har du mærket liv ?! kunne bare se at det fløj ud af munden på hende .. Måtte så stille sige nej det havde jeg ikke hele dagen og jeg havde gjort alt det jeg plejer som plejer at få den til at bevæge sig rundt derinde ..
Hun undersøgte mig så mit SF-mål var 35, Hun er sikker på at hovedet vender nedad (som altid) Hjertelyden var helt fint .. Plus mit urin var helt fint .. Hun vil sende mig til en ekstra scanning i uge 37 ..
Alligevel ville hun have mig op på fødegangen og kører en hjerte-kurve på barnet selvom hun sagde alt var fint ..
(hader sygehuse - får det så dårligt - så frygter lidt at skulle føde på et sygehus
)
Nå men får denne kurve kørt i 45 minutter og hende som satte den på virkede lidt usikker og sagde vi kunne tage hjem men skulle nok regne med at blive ringet op af en læge når han havde tjekket den , også gik hun og jeg fattede intet (er der noget galt eller ??)
Hilsen Anna - som er 32+0 idag
Men meget usikker efter den tur på fødegangen ..
Undskylder det blev så lang ..
Anmeld