melton skind futter??? vask??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.887 visninger
11 svar
1 synes godt om
15. januar 2014

Kay

min datter ( 1 år og 5 måneder) har melton skindfutter i vuggestuen og hun har så... på en eller anden underlig måde tisset på dem!?

der er jo ingen vaske anvisning til... da de jo formegentlig ikke bør vaskes... da det jo er skind/læder 

hvordan ville i vælge at vaske dem alligevel?? 

har søgt og søgt  men googel kan ikke hitte mig et svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

VIPpigen

Enten ville jeg vaske dem i hånden... Ellers tage chancen og smide dem en tur i vaskemaskinen...

Lilje havde en gang nogen af de skindfutter, hvilket mærke husker jeg ikke, men hvertfald var der en såom var røget med i vaskemaskinen en gang, og den tog ikke skade, så jeg vaskede dem siden hen bare i vaskemaskinen, du skal bare lige nuller dem når de er tørre, ellers er de vidst ret stive i det

Anmeld

15. januar 2014

Kay

VIPpigen skriver:

Enten ville jeg vaske dem i hånden... Ellers tage chancen og smide dem en tur i vaskemaskinen...

Lilje havde en gang nogen af de skindfutter, hvilket mærke husker jeg ikke, men hvertfald var der en såom var røget med i vaskemaskinen en gang, og den tog ikke skade, så jeg vaskede dem siden hen bare i vaskemaskinen, du skal bare lige nuller dem når de er tørre, ellers er de vidst ret stive i det

Ja tænkte også evt at vaske dem på uld program... Eller Skåne vask 

Anmeld

15. januar 2014

Aabye

Vores melton skind futter har været i maskinen et par gange.. Det tager de ikke skade af..

Anmeld

15. januar 2014

Kay

Aabye skriver:

Vores melton skind futter har været i maskinen et par gange.. Det tager de ikke skade af..

Hvor mange grader og hvor mange omdrejninger på centrifugeringen?

Anmeld

15. januar 2014

Aabye

Kay skriver:

Hvor mange grader og hvor mange omdrejninger på centrifugeringen?

Jeg tror jeg vaskede mine på skåneprogram.. Er ikke sikker på om det evt var håndvaske program eller uld program.. Og fuld skrald på centrifugeringen.. Og de virker endnu.. 

Anmeld

15. januar 2014

StudPsyk

jeg har modsatte erfaring. efter en tur på skåneprogram gik de i stykker og blev underligt stive

Anmeld

15. januar 2014

Kay

Janne T. skriver:

jeg har modsatte erfaring. efter en tur på skåneprogram gik de i stykker og blev underligt stive

Det er også det jeg frygter

Anmeld

15. januar 2014

2babygirls

Kay skriver:

min datter ( 1 år og 5 måneder) har melton skindfutter i vuggestuen og hun har så... på en eller anden underlig måde tisset på dem!?

der er jo ingen vaske anvisning til... da de jo formegentlig ikke bør vaskes... da det jo er skind/læder 

hvordan ville i vælge at vaske dem alligevel?? 

har søgt og søgt  men googel kan ikke hitte mig et svar 

Jeg har vasket tøsernes i maskinen.. Skete der intet ved

Anmeld

15. januar 2014

Jj1709

Jeg ville vaske dem i hånden... chancen for det går godt med en tur i vaskemaskinen er bestemt ikke stor.. Har selv gjort det nummer op til flere gange 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.