vejetråd uge 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
11 svar
4 synes godt om
15. januar 2014

Kay

du kan være anonym eller ej... skrive hvor meget du vejer nu eller ej... det vigtigeste er at du skriver hvor meget du har tabt siden sidste uge... INDEN SØNDAG KL 12 

kopier den sidste nye liste og sæt dig selv i bunden så regner jeg vores samlede vægtab senest mandag 

god weekend 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Kay

er stået lidt af på det her veje nået de næste par uger... skal nok oprette og regne sammen... men kan ikke love at jeg gør det på minuttet... 

jeg er pt deltids sygemeldt, fordi jeg og min læge er bange for at min sorg over at havde aborteret kan udvikle sig til en depression... jeg er utrolig træt hele tiden... og kan ikke "overleve" en dag uden at sove til middag...

så det er ikke lige nu jeg tænker mest over hvad jeg spiser... eller vejer... men er glad for at se det går godt med jer andre  

Anmeld

17. januar 2014

esioul

Kay skriver:

du kan være anonym eller ej... skrive hvor meget du vejer nu eller ej... det vigtigeste er at du skriver hvor meget du har tabt siden sidste uge... INDEN SØNDAG KL 12 

kopier den sidste nye liste og sæt dig selv i bunden så regner jeg vores samlede vægtab senest mandag 

god weekend 

Jeg starter, ved dog ikke om jeg skriver det rigtigt.

Startede mandag.

esioul - tabt 0,6

Anmeld

17. januar 2014

Lykke:)

Kay skriver:

god weekend 

esioul - tabt 0,6
lykke - tabt 1,0

Anmeld

18. januar 2014

Kay

her til morgen kom min datter slæbende med vægten... hun elllsker når vi vejer os... skøre tøs...

hun vejer lige over 11 kg. ( vi har en gammeldaws vægt med drejeskive) og min siger 100??? jeg har tabt 2 kg på en uge... ude at gøre noget... nærmere tvært i mod... har ædt alt der ik var sundt jeg overhoved har kunne komme i nærheden af

esioul - tabt 0,6
lykke - tabt 1,0

kay -2 kg

Anmeld

18. januar 2014

Ellie79

Kay skriver:

her til morgen kom min datter slæbende med vægten... hun elllsker når vi vejer os... skøre tøs...

hun vejer lige over 11 kg. ( vi har en gammeldaws vægt med drejeskive) og min siger 100??? jeg har tabt 2 kg på en uge... ude at gøre noget... nærmere tvært i mod... har ædt alt der ik var sundt jeg overhoved har kunne komme i nærheden af

esioul - tabt 0,6
lykke - tabt 1,0

kay -2 kg

esioul - tabt 0,6

lykke - tabt 1,0

kay -2 kg

AnjaB -800 g

Anmeld

18. januar 2014

Hullabullabulla

Jeg er på fra mobil og kan derfor ikke kopiere - håber der er en der gider opdatere listen for mig

Endnu en uge er gået - og 1. del mål på 80 kg kommer nærmere og nærmere

Vægt 2/10: 96,8
Vægt 18/1: 85,8

Britt88: tabt 0,9 kg

Anmeld

20. januar 2014

Kay

det var ikke mange denne uge... men 5,3 blev det til  

Anmeld

20. januar 2014

Ellie79

Kay skriver:

det var ikke mange denne uge... men 5,3 blev det til  

Bedre end ingenting og fedt alle stadig taber sig 

Anmeld

21. januar 2014

Kay

AnjaB skriver:

Bedre end ingenting og fedt alle stadig taber sig 

Mente det ik var mange mennesker i forhold til sidste uge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.