Bruger alle glidecreme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.916 visninger
28 svar
6 synes godt om
15. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg har dette spørgsmål om alle bruger glidecreme under samleje eller det er kun nogle få kvinder der er tør og andre er fugtige hvis man kan sige det på den måde

Har også hørt man kan the piller for det.

Jeg er nemlig meget tør :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

baby012

Vi bruger det ikke  

Anmeld

15. januar 2014

Swerg

Vi bruger det sjældent. Men det sker da en gang imellem. Ikke for min skyld, men det tænder min kæreste hel vildt, og fred være med det  

Anmeld

15. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Vi bruger ikke glidecreme. Men har en der hedder bio-glide.
Man kan købe nogle gode glidecremer der er dermatologisk og klinisk testet, ph venlige og vandopløselige. Dr fleste kan også bruges sammen med kondomer.

Anmeld

15. januar 2014

LilleSmølf

Anonym skriver:

Jeg har dette spørgsmål om alle bruger glidecreme under samleje eller det er kun nogle få kvinder der er tør og andre er fugtige hvis man kan sige det på den måde

Vi bruger det efter jeg har født. Det er godt nok 7 måneder siden men min ene syning har været vildt meget i vejen og jeg er stadig meget øm i området, så det er nemmere med glidecreme (:

Hvis du synes det er så tørt at det er decideret ubehageligt eller gør ondt, synes jeg bare I skal prøve med glidecreme. Det er meget bedre og mere behageligt for begge partere.

Anmeld

15. januar 2014

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Det bliver ikke brugt her :-)

Anmeld

15. januar 2014

Trekløver(:

Her bliver det heller ikke brugt

Anmeld

15. januar 2014

aarhusmor

Jeg har ikke brug for det. Men tror det er normalt at bruge det. Min søster bruger det

Anmeld

15. januar 2014

morethanperfect

Ikke lige for tiden .. Men har brugt det nogle gange

Anmeld

15. januar 2014

lycly

Anonym skriver:

Bruger det aldrig og har faktisk aldrig brugt det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.