Tvivl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej damer 

Her fornyeligt tog jeg en test da min menstruation ikke var kommet efter 5 dage. Testen var positiv samt alle de tidlige tegn på graviditet, men er stadig i tvivl om hvad lægen siger. Er vildt nervøs da vi begge ønsker et barn.

er der nogen der har prøvet lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Hej damer 

Her fornyeligt tog jeg en test da min menstruation ikke var kommet efter 5 dage. Testen var positiv samt alle de tidlige tegn på graviditet, men er stadig i tvivl om hvad lægen siger. Er vildt nervøs da vi begge ønsker et barn.

Det er vist meget normalt, det er der det først begynder at blive virkeligt for mange

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

Men er der chance for at lægen tester negativt?

Anmeld

15. januar 2014

Mor Christa

Hvis du har fået positiv graviditetstest, så er du gravid :-)

Så vil lægens tests også sige at du er gravid.

Anmeld

15. januar 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej damer 

Sådan har jeg det stadig i uge 19 med andet barn er vildt bange for at der ikke er noget levende og sådan.

Der er jo altid en risiko, men hvis du testerpositiv selv gør lægen nok også, sandsynligvis vil lægen først se dig i uge 8 når der skal skrives vandre journal. Og der burde der hvertfald ikke være tvivl om testens resultat

Men forstår dig godt!

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

Altså skal til læge på mandag for at få det be/afkræftet. Håber inderligt det er der! 

Anmeld

15. januar 2014

Fru Ebied

Anonym skriver:

Altså skal til læge på mandag for at få det be/afkræftet. Håber inderligt det er der! 

Jeg tror da helt sikkert stadig den er positiv.

Stort tillykke 

K.h. Fru Ebied

Anmeld

16. januar 2014

Anonym trådstarter

Tror drømmene gik i stykker der... Er begyndt at bløde :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.