Min computer går kold - What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2014

SjeBets

da min gamle computer fik BSOF, var det en virus i rammene, der fik jeg dem udskiftet på garantien, men BSOF kan også godt forekomme som virus i softwaren, så hvis den er væk nu du har formateret den så burde du være ok. Software virusser bliver ikke dækket af garantien så vidt jeg ved, men er det i hardwarenfejl så bliver det.

Bare fordi man har anti virus er man ikke 100 % sikret alligevel, dem som laver virusser, laver dem så de kan kommer igennem vores antivirusser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

MorDk

SjeBets skriver:

da min gamle computer fik BSOF, var det en virus i rammene, der fik jeg dem udskiftet på garantien, men BSOF kan også godt forekomme som virus i softwaren, så hvis den er væk nu du har formateret den så burde du være ok. Software virusser bliver ikke dækket af garantien så vidt jeg ved, men er det i hardwarenfejl så bliver det.

Bare fordi man har anti virus er man ikke 100 % sikret alligevel, dem som laver virusser, laver dem så de kan kommer igennem vores antivirusser

Ok tak. Men hvis jeg slev skal betale giver de så ikke besked og et overslag?  Det er ikke forsvundet det kommer random!

Anmeld

16. januar 2014

SjeBets

MorDk skriver:

Ok tak. Men hvis jeg slev skal betale giver de så ikke besked og et overslag?  Det er ikke forsvundet det kommer random!

det tror jeg du bare kan bede dem om, men jeg ved ikke hvordan proceduren er der hvor du har købt den, jeg ville gå derned og sige at der kommer den fejl i tide og utide, og du har formateret den. Og du gerne vil have den kigget på.

Den gang jeg afleveret min formateret fjolset den igen selv om jeg havde sagt hvor fejlen var, efter han så det ikke hjalp sendte han den så ind og der var virus på mine ram, men det havde jeg nu fortalt ham, men de tror så åbenbart ikke på at kvinder ved noget om it, men det er en anden snak

Anmeld

16. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Vil også sige hardware fejl når det sker random...

muligvis et varmeproblem...

det at man kalder den Blue screen of death er mest fordi man tidligere ikke kunne få computeren til at gøre noget når man nåede dertil... det er ikke så "farligt" som det lyder

idag som du selv ser så genstarter den computeren og prøver selv at reparere og finde fejlen i softwaren hvis den kan...

og ja den med kvinder ikke kan IT har jeg også mødt tilsidst endte min kæreste med at tage røret og snakke meget højt til manden i den anden ende for han blev bare ved med at sige det samme og det samme...

Anmeld

16. januar 2014

MorDk

Wampires skriver:

Vil også sige hardware fejl når det sker random...

muligvis et varmeproblem...

det at man kalder den Blue screen of death er mest fordi man tidligere ikke kunne få computeren til at gøre noget når man nåede dertil... det er ikke så "farligt" som det lyder

idag som du selv ser så genstarter den computeren og prøver selv at reparere og finde fejlen i softwaren hvis den kan...

og ja den med kvinder ikke kan IT har jeg også mødt tilsidst endte min kæreste med at tage røret og snakke meget højt til manden i den anden ende for han blev bare ved med at sige det samme og det samme...

Haha ja... jeg fik af vide engang jeg ringede om min telefon at det handlede om en "fejl 40" TAK FOR LORT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.