Passer den kjole til borgerlig vielse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2014

Anonym trådstarter

Victoria2013 skriver:

Altså jeg har en veninde der blev gift på rådhus i det helt store skrud og det virkede helt på sin plads - så den dér kan man også sagtens 

Rigtig flot i øvrigt, lidt i den stil vil jeg også ha' når jeg engang får overtalt den forlovede til også at skulle giftes - vi skal også giftes på rådhus

Man skal gifte sig i dét man har lyst til. Forhåbentligt bliver man jo kun gift én gang, så kan man ligeså godt gøre noget ud af det - men det er jo bare min mening

Ja det er lige i vores ånd. Vi har dog ikke lavet planer for hvad der skal ske om aftenen endnu, men vi finder nok på noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

LilleSmølf

Anonym skriver:

Dette billede

Hvad enten du har lyst til at gifte dig i det største skrud af en brudekjole eller jeans og en forvasket t-shirt, er det jo heldigvis dit valg.

Vælg det, du har lyst til, så du ikke kommer til at føle at du gik glip af noget pga. andres mening.

Synes kjolen er rigtig fin (:

Anmeld

15. januar 2014

Kløver

Synes den ville være smuk til en borgerlig vielse

Anmeld

15. januar 2014

baby012

Altså, jeg havde lang hvid brude kjole på.. og brudebukket.. 

Så, nej det ikke for meget, den er fin  

Anmeld

15. januar 2014

BabyMus

Den er da bare rigtig fin. Synes sagtens du kan bruge den på rådhus.

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Den synes jeg godt at du kan bruge  jeg synes normalt ikke at brudekjoler og rådhus passer sammen, men den der synes jeg faktisk er meget sød - ville nok synes den var 'forkert' som brudekjole i en kirke.. Der skal den være lang med slæb og slør  Blot min mening 

Ja syntes os den var rigtig fin

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

Victoria2013 skriver:

Altså jeg har en veninde der blev gift på rådhus i det helt store skrud og det virkede helt på sin plads - så den dér kan man også sagtens 

Rigtig flot i øvrigt, lidt i den stil vil jeg også ha' når jeg engang får overtalt den forlovede til også at skulle giftes - vi skal også giftes på rådhus

Man skal gifte sig i dét man har lyst til. Forhåbentligt bliver man jo kun gift én gang, så kan man ligeså godt gøre noget ud af det - men det er jo bare min mening

Hehe cowboy bukser tager jeg dog ikke på ;-) vil os gerne være fin dag den selvom det ikke er i kirke

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Synes den ville være smuk til en borgerlig vielse

:-)

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Altså, jeg havde lang hvid brude kjole på.. og brudebukket.. 

Så, nej det ikke for meget, den er fin  

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Den er da bare rigtig fin. Synes sagtens du kan bruge den på rådhus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.