Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg føler mig bare som den værste mor lige nu fordi jeg har bestilt tid til lægen i morgen! den lille baby i min mave skal ikke blive der, det vil vi bare ikke byde vores børn som stadig er små, den store syntes virklig det var irriterende at få en lillesøster/bror! Altså h*n elsker lillesøster/bror, men mor og far har jo også opmærksopmheden et andet sted, så det vil vi ikke byde den helt lille også! Men jeg har det bare så dårligt med den beslutning, jeg ved jo vilke mirakler man får, så det gør helt ondt indeni at vide jeg skal til igennem en abort. Vile øsnke at jeg kunne give den lille spire videre til en der virklig havde lyst til den, for det er jo ikke dens skyld! ÆV!!!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loa skriver: Øv det er da rigtig trist at du er blevet gravid når det ikke er ønsket. Var det et uheld? Håber du er helt sikker i din beslutning. Men kan godt forstå det ikke skal være på bekostning af dine to andre børn, at få et tredje....
Øv det er da rigtig trist at du er blevet gravid når det ikke er ønsket. Var det et uheld? Håber du er helt sikker i din beslutning. Men kan godt forstå det ikke skal være på bekostning af dine to andre børn, at få et tredje....
Ja det var det, vi har brugt beskylttelse men vi er bare virklig fertile åbenbart! (Sikke noget at være ked af) Er ikke sikker, men er sikker på at mine børn ikke skal udsættes for en graviditet med mor der ligger på langs når de stadig er så små. Vi så hvordan det gik ud over den store og h*n forstod ikke hvorfor mor ikke kunne lege mere!
Anonym skriver: Jeg føler mig bare som den værste mor lige nu fordi jeg har bestilt tid til lægen i morgen! den lille baby i min mave skal ikke blive der, det vil vi bare ikke byde vores børn som stadig er små, den store syntes virklig det var irriterende at få en lillesøster/bror! Altså h*n elsker lillesøster/bror, men mor og far har jo også opmærksopmheden et andet sted, så det vil vi ikke byde den helt lille også! Men jeg har det bare så dårligt med den beslutning, jeg ved jo vilke mirakler man får, så det gør helt ondt indeni at vide jeg skal til igennem en abort. Vile øsnke at jeg kunne give den lille spire videre til en der virklig havde lyst til den, for det er jo ikke dens skyld! ÆV!!!!!!
Anonym skriver: Ja det var det, vi har brugt beskylttelse men vi er bare virklig fertile åbenbart! (Sikke noget at være ked af) Er ikke sikker, men er sikker på at mine børn ikke skal udsættes for en graviditet med mor der ligger på langs når de stadig er så små. Vi så hvordan det gik ud over den store og h*n forstod ikke hvorfor mor ikke kunne lege mere!
Norit skriver: Øv sikke noget, massere af kam
Øv sikke noget, massere af kam
Mange tak
Øv så kan jeg godt forstå dig.... Ja sikke et luksus problem, men det kan jo godt være et reelt problem for jer alligevel....
Nu kommer kvalmen bare helt vildt! Hvor er det her bare trist og ja, sikke et luksusproblem at man har nemt ved at blive gravid det burde være alle der havde nemt ved det og i sær dem der virklig ønsker en graviditet.
Tulipan skriver: Du er jo netop en god mor fordi du vil det bedste for de børn du allerede har Hvis det er helt umuligt for dig at beholde den lille spire og det vil gøre livet dårligere for jer alle, så er du en god mor fordi du vælger aborten. Det er ikke din skyld hvis I brugte beskyttelse, men så skal I måske vælge en anden form hvis I ikke ønsker flere børn. Så slipper du for at stå i denne situation igen
Du er jo netop en god mor fordi du vil det bedste for de børn du allerede har Hvis det er helt umuligt for dig at beholde den lille spire og det vil gøre livet dårligere for jer alle, så er du en god mor fordi du vælger aborten. Det er ikke din skyld hvis I brugte beskyttelse, men så skal I måske vælge en anden form hvis I ikke ønsker flere børn. Så slipper du for at stå i denne situation igen
Jeg har haft kvalme de sidste to dage hvor vi regnede med at jeg bare var lidt syg, men nu ved jeg hvorfor og så er jeg også begyndt at kaste op! Det er ikke umuligt men det ville være rigtig tarvlig overfor de små hvis vi fik en mere nu jeg har ellers fint med flere børn, men ikke nu og det er vi begge enig om. Mange tak for kram!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128