millesofie skriver:
mange tak 
desværre har jeg kun min mor og min kæreste så er min mor ikke til rådighed så er der ingen til at tage hende
heldigvis så er jeg ret sikker på mig selv og jeg er hel sikker på hvornår han skal gå med hende
jeg skriger feks ikke, men bliver MEGET stille når jeg har ondt
og så har jeg det nemt med at distrehere mig selv så er faktisk ik i tvilv om at jeg kunne tale med min datter imens (selv om jeg helst så hun ikke er der)
men har tænkt de væreste muligheder igennem og forestillet mig alt så tror snart jeg er klar til næsten alt 

det er dejligt at høre det hele er tænkt igennem.

og lyder til at du og familien nok skal få en god oplevelse ud af det.

overvejer selv en hjemmefødsel igen, men må indrømme jeg er lidt i tvivl denne gang når jeg både har bette dreng og at hele min familie ligger meget tættere på sygehuset end den halve time der er hjem til hvor vi bor. og at min kærestes familie er noget nervøs for det, da han er taget ved kejsersnit, og vi bor et godt stykke væk fra sygehuset.
Men er dejligt at læse andre tager valget at føde hjemme, og tror nok det skal blive en fantastisk følelse.

så håber jeg at vi får lov til at høre om din fødsel, som jo snart er lige om hjørnet
Anmeld