jaa jeg må føde hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.751 visninger
10 svar
11 synes godt om
15. januar 2014

millesofie

hold da op jeg er spændt 

vi ved ikke endnu om jeg skal føde hos mig, kæresten eller om vi når at flytte sammen 

men jeg skal føde i hjemmelige omgivelser SÅ fedt 

er 29+6 i dag så har haft jordmor 3 gange indtil videre 

nu er det bare om jeg har min datter på 4 år hjemme når jeg går i fødsel 

håber min mor ikke er på arbejde eller til et eller andet arhh men ja hvis det er så er det jo bare og så har hun nok også bedre af vi er hjemme end på sygehuset 
hun er skrækslagen for sygehuse 

ihh glæder mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Pcokate

millesofie skriver:

hold da op jeg er spændt 

vi ved ikke endnu om jeg skal føde hos mig, kæresten eller om vi når at flytte sammen 

håber min mor ikke er på arbejde eller til et eller andet arhh men ja hvis det er så er det jo bare og så har hun nok også bedre af vi er hjemme end på sygehuset 

ihh glæder mig 

Tillykke og held og lykke med den fede oplevelse

Anmeld

16. januar 2014

millesofie

Pcokate skriver:

Tillykke og held og lykke med den fede oplevelse

Mange tak 

glæder mig os helt vildt 

Anmeld

16. januar 2014

Pcokate

millesofie skriver:

Mange tak 

glæder mig os helt vildt 

Det kan jeg godt forstå. Det vil også være min drøm

Anmeld

17. januar 2014

Anitta Kristiansen

Jeg fødte min søn hjemme og er en dejlig følelse, er behageligt og er slet ikke som at ligge på sygehuset. jeg var selv panisk for sygehuset efter at havde lagt der inde et par gange, så valgt det hjemme og er jeg glad for. så glæd dig til det! det skal nok blive en dejlig oplevelse! men er bedst at have en der kan tage den store ud, da det kan give noget ubehageligt for barnet at se dig i smerte. det kan jo altid være en der tager barnet med ud på en tur, så det behøves ikke at være en som skal være med til fødsel, men er surt hvis kæresten skal til at tage sig af den store og du pludselig er der uden den ønskede støtte, hvis nu den store er utilfreds.
Men glæd dig til det

Anmeld

20. januar 2014

millesofie

Anitta Kristiansen skriver:

Jeg fødte min søn hjemme og er en dejlig følelse, er behageligt og er slet ikke som at ligge på sygehuset. jeg var selv panisk for sygehuset efter at havde lagt der inde et par gange, så valgt det hjemme og er jeg glad for. så glæd dig til det! det skal nok blive en dejlig oplevelse! men er bedst at have en der kan tage den store ud, da det kan give noget ubehageligt for barnet at se dig i smerte. det kan jo altid være en der tager barnet med ud på en tur, så det behøves ikke at være en som skal være med til fødsel, men er surt hvis kæresten skal til at tage sig af den store og du pludselig er der uden den ønskede støtte, hvis nu den store er utilfreds.
Men glæd dig til det

mange tak 

desværre har jeg kun min mor og min kæreste så er min mor ikke til rådighed så er der ingen til at tage hende 

heldigvis så er jeg ret sikker på mig selv og jeg er hel sikker på hvornår han skal gå med hende 
jeg skriger feks ikke, men bliver MEGET stille når jeg har ondt 
og så har jeg det nemt med at distrehere mig selv så er faktisk ik i tvilv om at jeg kunne tale med min datter imens (selv om jeg helst så hun ikke er der) 

men har tænkt de væreste muligheder igennem og forestillet mig alt så tror snart jeg er klar til næsten alt 

Anmeld

20. januar 2014

B&J

hvor er det bare vildt spænde. og glæder mig til at høre mere om det

Anmeld

21. januar 2014

Anitta Kristiansen

millesofie skriver:

mange tak 

desværre har jeg kun min mor og min kæreste så er min mor ikke til rådighed så er der ingen til at tage hende 

heldigvis så er jeg ret sikker på mig selv og jeg er hel sikker på hvornår han skal gå med hende 
jeg skriger feks ikke, men bliver MEGET stille når jeg har ondt 
og så har jeg det nemt med at distrehere mig selv så er faktisk ik i tvilv om at jeg kunne tale med min datter imens (selv om jeg helst så hun ikke er der) 

men har tænkt de væreste muligheder igennem og forestillet mig alt så tror snart jeg er klar til næsten alt 

det er dejligt at høre det hele er tænkt igennem. og lyder til at du og familien nok skal få en god oplevelse ud af det.
overvejer selv en hjemmefødsel igen, men må indrømme jeg er lidt i tvivl denne gang når jeg både har bette dreng og at hele min familie ligger meget tættere på sygehuset end den halve time der er hjem til hvor vi bor. og at min kærestes familie er noget nervøs for det, da han er taget ved kejsersnit, og vi bor et godt stykke væk fra sygehuset.

Men er dejligt at læse andre tager valget at føde hjemme, og tror nok det skal blive en fantastisk følelse. så håber jeg at vi får lov til at høre om din fødsel, som jo snart er lige om hjørnet

Anmeld

21. januar 2014

Lilje82

Lyder som en spændende oplevelse

Anmeld

21. januar 2014

LilleSmølf

millesofie skriver:

hold da op jeg er spændt 

ihh glæder mig 

Jeg fødte min søn hjemme og det var den bedste oplevelse og det bedste valg (for os).

Har sygeligt meget hospitalsangst, nåleangst og hader desuden medicin så jeg syntes ikke at det ville bidrage på nogen måde at komme derud.

Det var super nemt (ja altså, så nemt som en fødsel kan være) for det var vores første så ingen andre børn, der skulle passes, og jeg følte jeg havde styr på alt til en vis grad. Da jeg nåede punktet hvor jeg ikke længere havde, trådte min kæreste ind og vidste nøjagtigt hvad jeg havde brug for og ønskede

Og så tog JM og JM studerende da også lige opvasken mens vi ventede på at ungen nossede sig sammen til at komme ud

Jeg glæder mig i hvert fald til at læse fødselsberetning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.