Heii søde mennesker

Jeg er ny på baby.dk, og skriver nu mit første indlæg, da jeg har brug for "hjælp" fra nogen med lidt mere erfaring end jeg selv

Jeg er gravid i 25. uge, og skal føde en lille pige i november..
Fra omkring 20. uge har jeg kunne mærke liv flere gange om dagen, og har kunne se min mave "hoppe" når hun sparkede derinde..
I sidste uge gik der en hel dag, hvor jeg ikke rigtig mærkede noget, og tog derfor ind på fødegangen, hvor de fandt hjertelyd og konstaterede at alt var okay.. Igen i den her uge, altså en hel uge efter, tog jeg ind på fødegangen igen, da jeg stadig ikke rigtig mærkede noget, andet end måske et lille bitte spark hver anden eller tredje dag, som er så svagt, at jeg er i tvivl.. Igen denne gang, fandt de hjertelyd, og bekræftede at hun er i live derinde.. Nu, 2 dage efter, har jeg stadig ikke mærket noget, og bliver mere og mere bekymret, på trods af jeg har hørt hendes hjerte slå..
På fødegangen kan de ikke rigtig give mig nogen forklaring.. Og jeg forstår ikke hvordan baby's aktivitet kan ændre sig så markant i over en uge ?
Er der nogen af jer der har prøvet noget lignende ? Og kan berolige mig ?
Har virkelig brug for at nogen siger "sådan var det også med mig, du skal slet ikke være bange" ?
Anmeld