ser i den også?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2014

millesofie

Anonym skriver:

den vil ikke fra min mobil

ja tillykke 

ha ha  elsker at du har skilt den ad ha ha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres tillykker! Men nu kommer dillemmaet så, vi ønsker ikke at være gravide igen nu. Vi har to små børn i forvejen, men vi vile ikke syntes det var fair for dem at få en lillesøster/bror allerede! Havde lidt håbet, det kun var mine øjne der snød! Jeg er lidt imod abort fordi jeg har prøvet at have børn nu og ved vilke mirakler man får, men vi kan jo ikke være det bekendt for vores to små! Ja, vi skulle have beskyttet os bedre, men vi er så fertile at vi skulle steriliseres for ikke at blive gravide, så det er næsten ligemeget hvilken beskyttelse man bruger! Åå, jeg ønkser ikke at gå en abort igennem, jeg øsnker at alle børn bare kunne komme til os, men vi kan jo ikke blive ved når de store af dem stadig er så små!

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

millesofie skriver:

ja tillykke 

ha ha  elsker at du har skilt den ad ha ha 

Det er mest fordi jeg ikke helt tør tro mine øjne! Håbed at den snød mig

Anmeld

15. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Mange tak for jeres tillykker! Men nu kommer dillemmaet så, vi ønsker ikke at være gravide igen nu. Vi har to små børn i forvejen, men vi vile ikke syntes det var fair for dem at få en lillesøster/bror allerede! Havde lidt håbet, det kun var mine øjne der snød! Jeg er lidt imod abort fordi jeg har prøvet at have børn nu og ved vilke mirakler man får, men vi kan jo ikke være det bekendt for vores to små! Ja, vi skulle have beskyttet os bedre, men vi er så fertile at vi skulle steriliseres for ikke at blive gravide, så det er næsten ligemeget hvilken beskyttelse man bruger! Åå, jeg ønkser ikke at gå en abort igennem, jeg øsnker at alle børn bare kunne komme til os, men vi kan jo ikke blive ved når de store af dem stadig er så små!

Sikke et dilemma men mon ikke i kan finde den rigtige løsning for jeres familie hvis i nu snakker sammen? 

Hvis du er imod abort så prøv og se (med manden) om i ikke har overskud/økonomi til jeres lille barn alligevel. Jeg tror det er hårdt med 3 små men samtidig får i bleskiftninger/natteroderiet overstået af en (længere) omgang istedet for af flere osv. 

Hvis i ved i ikke vil have flere børn bør i måske overveje at få kappet båndene? Ellers måske både bruge pstav og kondomer eller snak med lægen. 

Held og lykke

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Sikke et dilemma men mon ikke i kan finde den rigtige løsning for jeres familie hvis i nu snakker sammen? 

Hvis du er imod abort så prøv og se (med manden) om i ikke har overskud/økonomi til jeres lille barn alligevel. Jeg tror det er hårdt med 3 små men samtidig får i bleskiftninger/natteroderiet overstået af en (længere) omgang istedet for af flere osv. 

Hvis i ved i ikke vil have flere børn bør i måske overveje at få kappet båndene? Ellers måske både bruge pstav og kondomer eller snak med lægen. 

Held og lykke

Mange tak for kram! Vi snakker, men vi er begge enige om at tidspunktet er virkelig dårligt nu! Vi vil gerne have flere børn, men ikke endnu, vi regnede med at der skule gå iværtfald 2 3 år endnu før vi skule blive gravide igen. Men vi vil gerne have mange børn bare ikke lige i rap. vi havde mange problemer med at blibe gravide første gange, så vi regned ikke med at vi vile blive ved med at ære så fertile. Åå, det er så tarveligt ikke at ønske at være gravid når jeg ved hvor mange der øsnker det af hele deres hejrte iog ikke kan blive det.

Anmeld

15. januar 2014

Anonym trådstarter

Har bestilt tid til lægen nu

Anmeld

15. januar 2014

Trekløver(:

Tydeligt Tillykke

Anmeld

15. januar 2014

lykkekevin

Anonym skriver:

Tror jeg er blind for jeg kan ikke se noget så ved ikke om det er mig der er noget galt med
Men hvis i ikke ønsker så håber jeg da den ikke er der

Anmeld

15. januar 2014

millesofie

Anonym skriver:

Det er mest fordi jeg ikke helt tør tro mine øjne! Håbed at den snød mig

det er jeg ked af 
det er en trals sitiuation at stå i 

men jeg er sikker på at i finder en løsning som passer alle 

jeg fik selv en abort sidste år 
vi var blevet gravide mod alle odds 

det er det sværeste valg jeg nogensinde har taget 
men i lige vores sitiuation så var det den mulighed vi havde 
nu venter vi os igen og har valgt at beholde baby 

verden ændre sig hele tiden 
lyt til dig selv, til din kæreste og dine børn 

Anmeld

15. januar 2014

Anonym101

Det er svært at se men jeg kan også godt se dem! Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.