Medicinsk abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.226 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. januar 2014

Anonym trådstarter

Hvor mange herinde har prøvet en medicinsk abort?

Fortæl gerne hvad i synes om forløbet ??

Jeg er så nervøs og bange for hvad jeg går indtil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Blirnokaldrigfru

Anonym skriver:

Hvor mange herinde har prøvet en medicinsk abort?

Fortæl gerne hvad i synes om forløbet ??

Jeg er så nervøs og bange for hvad jeg går indtil

Jeg har fået en medicinsk abort..
Mødte op på sygehuset, fik lagt en stikpille eller var det to? og så skulle jeg ligge ned i en halv times tid - jeg var rigtig nervøs, så havde svært ved at ligge stille.. Var derovre om formiddagen og først ved 15 tiden begyndte smerterne, og de blev ved indtil omkring sengetid.. Jeg blødte en del klumper, og det var en mærkelig fornemmelse - men jeg synes ikke jeg var bange.. Jeg var meget ked af at skulle igennem forløbet (jeg fik aborten, fordi min livmoder voksede som når den er gravid, men der var desværre hverken blommesæk eller foster at finde derinde på scanningen).. En uges tid efter min abort, gik det vidst op for mig hvad der var sket, for jeg blevet meget ked og følte mig så Tom.. Heldigvis blev jeg hurtigt gravid igen

Held og lykke med det, håber det går så godt, som det nu kan ...

Anmeld

15. januar 2014

MorDk

Jeg har prøvet det engang. Havde en MA og valgte medicinsk abort. Fortrød det efterfølgende. Det var for mig smertefuldt og gik mig på psykisk. Jeg skulle desværre ind igen da ik alt var kommet med ud. Ville ønsket jeg havde valgt kir. abort.

Anmeld

15. januar 2014

Lrm

Har kun prøvet udskrabning. Det var en positiv oplevelse! Kan jeg kun sige!

Anmeld

15. januar 2014

Mor Christa

Jeg har prøvet det - jeg tog på sygehuset og fik først en pille som skulle dræbe alt levende i min livmoder.. Det var denne pille der tog mig lang tid at tage.. Da jeg så havde gjort det var der ingen vej tilbage. Jeg fik to piller med hjem som jeg skulle tage (eller lægge op!? - jeg kan ikke huske det), og så skulle jeg afvente blødning.. Jeg blødte mange klumper og jo, det gør da ondt.. Men man får smertestillende og kvalmestillende med hjem også. 

Det tog hårdt på mig psykisk! 
Det gjord det ikke bedre at der var gået lidt ged i det hele, så jeg blødte faktiks i 12 (!!!) uger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.