Hello piger :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
3 svar
2 synes godt om
14. januar 2014

Kathe88

Hej piger. 

Jeg er gravid i uge 23 og mangler sådan nogle piger at lave graviditets-ting med :-)

Jeg er desværre den eneste i min venindegruppe der er gravid, så jeg leder lidt efter nogle at gå på café med, til yoga eller bare til at gå en tur. Desuden har jeg også ALT for meget fritid, da jeg er sygemeldt i min graviditet

Jeg er en ganske sød og rar 25 årig pige, der venter sit andet barn - en pige - dog næsten 8 år siden jeg fik min store dreng, så jeg føler mig lidt som en førstegangs fødende. Jeg bor i KBH'sområdet, så det ville være oplagt, at du/I gjorde det samme :-)

Jeg håber, at nogle af Jer har mod på at være med på den - hvem ved hvor det fører hen - måske til nogle rigtig gode venskaber ! 

Hilsner fra Kathrine 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

siw84

Hej Kathrine

synes det kunne være hyggeligt at lære hinanden af kende

jeg er selv 29 år (snart 30 ). Jeg har en søn på snart 4 år og en lille ny på vej. Er dog kun i 6 uge så det er stadig meget nyt
jeg bor i hvidovre sammen med min kæreste igennem snart 13 år.
lige pt arbejder jeg som pædagogmedhjælper i en vuggestue.

Men du er velkommen til at skrive en pb

hilsen siw

Anmeld

15. januar 2014

dola

Kathe88 skriver:

Hej piger. 

Jeg er gravid i uge 23 og mangler sådan nogle piger at lave graviditets-ting med :-)

Jeg er desværre den eneste i min venindegruppe der er gravid, så jeg leder lidt efter nogle at gå på café med, til yoga eller bare til at gå en tur. Desuden har jeg også ALT for meget fritid, da jeg er sygemeldt i min graviditet

Jeg er en ganske sød og rar 25 årig pige, der venter sit andet barn - en pige - dog næsten 8 år siden jeg fik min store dreng, så jeg føler mig lidt som en førstegangs fødende. Jeg bor i KBH'sområdet, så det ville være oplagt, at du/I gjorde det samme :-)

Jeg håber, at nogle af Jer har mod på at være med på den - hvem ved hvor det fører hen - måske til nogle rigtig gode venskaber ! 

Hilsner fra Kathrine 

he he jeg går først på barsel når du har født så det kommer nok ikke til at passe så godt.. men altså sidst jeg var gravid fandt jeg en skøn veninde herinde så det er muligt..

Anmeld

15. januar 2014

Kathe88

siw84 skriver:

Hej Kathrine

synes det kunne være hyggeligt at lære hinanden af kende

jeg er selv 29 år (snart 30 ). Jeg har en søn på snart 4 år og en lille ny på vej. Er dog kun i 6 uge så det er stadig meget nyt
jeg bor i hvidovre sammen med min kæreste igennem snart 13 år.
lige pt arbejder jeg som pædagogmedhjælper i en vuggestue.

Men du er velkommen til at skrive en pb

hilsen siw

Hej! 

Mega cool du er frisk på at lære hinanden at kende! Jeg er på fra telefonen lige nu, så sender dig lige en besked når jeg kommer hjem i aften! 

Kunne jo være fedt, hvis der stødte flere til! :-) 

hilsner fra Kathrine 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.