Implantationsblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.477 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. januar 2014

roedderne

Hej! Jeg har nu pletblødt i fire dag - det begyndte 9 dage før forventet mens og kan slet ikke sammenlignes med en alm mens (hverken styrke mæssigt eller ifht murren, smerter osv som jeg plejer at have ved mens). Jeg pletbløder aldrig normalt. Mon det kan være en implantationsblødning? Jeg har ikke smerter og mærker intet til at der skulle være mens på vej. Hvad er jeres erfaring? Nogle der har oplevet noget lignende. Hvordan har I der har haft implantationsblødning oplevet det?

Jeg blødte lidt i starten af min sidste graviditet, men det var efter at jeg havde testet positiv - vist nok i uge 16 eller lign. 

Jeg håber I vil dele jeres historie:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

Lykke:)

Lutterlaura skriver:

Hej! Jeg har nu pletblødt i fire dag - det begyndte 9 dage før forventet mens og kan slet ikke sammenlignes med en alm mens (hverken styrke mæssigt eller ifht murren, smerter osv som jeg plejer at have ved mens). Jeg pletbløder aldrig normalt. Mon det kan være en implantationsblødning? Jeg har ikke smerter og mærker intet til at der skulle være mens på vej. Hvad er jeres erfaring? Nogle der har oplevet noget lignende. Hvordan har I der har haft implantationsblødning oplevet det?

Jeg blødte lidt i starten af min sidste graviditet, men det var efter at jeg havde testet positiv - vist nok i uge 16 eller lign. 

Ved ikke om det kan være det

Jeg tror, at jeg havde det da jeg blødte, eller havde lidt rødt udflåd i et halvt døgns tid i samme cyklus som da jeg blev gravid

Anmeld

15. januar 2014

Rockertand

Lutterlaura skriver:

Det er helt sikkert ikke implantationsblødning, implsntationen sker lynhurtigt og vil typisk give udslag i ganske lidt blodtilblandet udflåd, som ses ved et enkelt toiletbesøg.
Derimod sker der jo et skift i hormonniveauet, og hvis man er følsom for det, kan det godt give karsprængninger.
Skift i hormonniveauet kan dog også opleves en eller flere gange, når man ikke er gravid, så der er ikke andet for end at afvente testdag.

Anmeld

15. januar 2014

roedderne

Lykke:) skriver:

Jeg tror, at jeg havde det da jeg blødte, eller havde lidt rødt udflåd i et halvt døgns tid i samme cyklus som da jeg blev gravid

Ok, jeg må nok bare vente og se :-) Det kunne dig være skønt med en lillebror eller søster. Tak for dit svar:-)

Anmeld

15. januar 2014

roedderne

Rockertand skriver:

Det er helt sikkert ikke implantationsblødning, implsntationen sker lynhurtigt og vil typisk give udslag i ganske lidt blodtilblandet udflåd, som ses ved et enkelt toiletbesøg.
Derimod sker der jo et skift i hormonniveauet, og hvis man er følsom for det, kan det godt give karsprængninger.
Skift i hormonniveauet kan dog også opleves en eller flere gange, når man ikke er gravid, så der er ikke andet for end at afvente testdag.

Jeg må vente og se, med krydsede fingre:-) Det er dog ikke rigtig pletblødning - indtil videre har det kun været når jeg har tørret mig. Så har der været enten brunligt udflåd eller papiret har været lidt lyserødt/orange. Kun én gang har der været en lille blodrød plet (det var sådan det startede) og det var det der fik mig til at tro at det måske kunne være en implantationsblødning. Tak for dit svar:-)

Anmeld

15. januar 2014

roedderne

Lykke:) skriver:

- og tillykke med din søn, kan se det ikke er så længe siden du fødte����.

Anmeld

15. januar 2014

Lutterlaura skriver:

Ok, jeg må nok bare vente og se :-) Det kunne dig være skønt med en lillebror eller søster. Tak for dit svar:-)

Det bliver spændende!

Anmeld

15. januar 2014

Lutterlaura skriver:

- og tillykke med din søn, kan se det ikke er så længe siden du fødte����.

Tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.