TbCp skriver:
Lidt pylren men ellers ikke, ingen feber, hun har 37.6 så det er jo ikke noget.
Og hun klør sig heldigvis ikke.
Ja det er rart nok at få det overstået, men puha hvis begge dine piger får det samtidig og bliver hårdt ramt, det bliver en hård omgang 
Måske du kan være heldig at der lige går noget tid imellem at den ene smitter den anden og til det bryder ud.
Jeg mener det er noget med, at man typisk er smittet cirka 10 dage før frembrud....
Og jeg vil næsten tro at det bliver Bianca der en dag kommer hjem med det fra vuggestue. Så skal lillesøster jo først lige smittes også ...høhø.
Der er også nogen der siger, at de små ikke så nemt smittes, så længe de bliver ammet. Men om der er hold i det, aner jeg ikke.
Ja, hellere at de får det på skift.
Men så igen, er det også "noget numse", hvis den ene er slatten og sløj og kløer i 1-2 uger, og når det er ovre, så kommer der lige en omgang til.
Så kan man jo have skoldkopperne kørende i 14 dage til en lille måneds tid.
Så må jeg bare håbe, hvis det sker, at det sker mens jeg går hjemme på barsel. For det bliver skisme nok ikke nemt, at have syge smittende børn i en uge .....bedsteforældrene arbejder jo også, så det er ikke sådan liiiige at få pasning. Så det bedste ville være, at jeg går hjemme mens de får det.
Men skoldkopper er nok ikke sådan til at lave aftaler med, desværre

Du må se tiden an med Liva.
Imorgen er de enten aftagede ....eller også er de mangedoblet....
Uanset så er det da altid noget at hun ikke kløer sig (endnu ihvertfald) og ikke har feber. Så håber jeg bare for Jer, at det fortsætter sådan HVIS det er som frygtet - skoldkopper.