Brug for hjælp endnu engang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. januar 2014

Mother-love

Hej piger.
Jeg skrev en tråd i lørdags om at jeg havde noget brunt udflåd som så gik i sig selv igen.

Men nu kom det her til morgen igen. Og det har så været der hele dagen. Jeg synes at nu her til aften begynder jeg og få ondt i maven. Der kommer nogle jag engang imellem. Og synes jeg er lidt skidt tilpas.
Jeg er 5+2.

Er det okay at ringe til vagtlægen eller er det for pivet at gøre? Altså det gør ikke så ondt at jeg ikke kan holde ud at være nogen steder. Men synes det gør ondt. Som i lidt værre end mens smerter.

Eller skal jeg vente til iMorgen tidlig og ringe til min egen læge eller?

På forhånd tak fordi i vil svare på et lidt dumt indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

Mother-love

14. januar 2014

Mor Christa

Bum bum.. hvis du er bekymret synes jeg du skal ringe og forhøre dig - det skader vel ikke

Anmeld

14. januar 2014

et-ønske

har ingen erfaring, men ville ikke gå uden et

Anmeld

14. januar 2014

Mother-love

et-ønske skriver:

har ingen erfaring, men ville ikke gå uden et

Tusinde tak

Anmeld

14. januar 2014

Mother-love

Mor Christa skriver:

Bum bum.. hvis du er bekymret synes jeg du skal ringe og forhøre dig - det skader vel ikke

Jeg synes bare det er svært. For jeg gider heller ikke optage deres tid hvis der ikke er noget at optage den for. Der er jo sikkert andre er har vigtigere ting end det her.

Anmeld

14. januar 2014

Mor Christa

Havanagila skriver:

Jeg synes bare det er svært. For jeg gider heller ikke optage deres tid hvis der ikke er noget at optage den for. Der er jo sikkert andre er har vigtigere ting end det her.

Jeg tænker at de prioriterer dem der har det værre.. Kan godt forstå at du synes den er lidt svær, men hvis du reelt er bange for noget, så synes jeg bestemt du skal give dem et kald.

Anmeld

14. januar 2014

mogms

Hej piger.
Jeg skrev en tråd i lørdags om at jeg havde noget brunt udflåd som så gik i sig selv igen.

Men nu kom det her til morgen igen. Og det har så været der hele dagen. Jeg synes at nu her til aften begynder jeg og få ondt i maven. Der kommer nogle jag engang imellem. Og synes jeg er lidt skidt tilpas.
Jeg er 5+2.

Er det okay at ringe til vagtlægen eller er det for pivet at gøre? Altså det gør ikke så ondt at jeg ikke kan holde ud at være nogen steder. Men synes det gør ondt. Som i lidt værre end mens smerter.

små jag, kan jo være ligamenterne.

men bliver det værre, så få fat i lægen.

da jeg havde min SA (på dette tidspunkt var jeg scannet og SA var igang og ellers alt ok, jeg blødte som et vandfald og ventede bare på det stoppede med at bløde)

jeg havde slemme mens'ligende smerter og de bliver værre og værre selv efter smertestillende. Også kan jeg pludselig intet, og det gør ondt.

tro mig du ved godt hvornår det er helt galt, hvis du er så uheldig som mig. men hellere et opkald for meget end et for lidt.... 

krydser fingre for dig at alt er ok

Anmeld

14. januar 2014

Fru Ebied

Ring endelig hvis du er bekymret. Hellere en gang for meget end en gang for lidt.

Der er MANGE der misbruger lægevagten, så om du ringer et par gange pga nervøsitet ved gravidiet, gør ingen forskel.

Kram til dig! 

Fru Ebied

Anmeld

14. januar 2014

AnthonsMor

Havanagila skriver:

Hej piger.

Jeg er 5+2.

De fleste vagtlæger kommer med smøren om, at de ikke kan gøre noget hvis det er en abort og blaaaa bla bla!

Så for, at du ikke skal få den stukket i hovedet af en sur idiot, så vent til i morgen tidlig og ring til din læge

Det er selvfølgelig ikke alle vagtlæger der siger sådan, men jeg synes det er dét de fleste siger, at de har fået af vide når de har ringet ind omkring det.. :/

Krydser for, at alt er som det skal være! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.