Er blevet snydt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
13 svar
6 synes godt om
14. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg har købt brugt et ståbræt til min søn.

Har betalt 100kr for portoen.

Jeg har fået den og den er i stykker :/ den ene side hvor den skal skrues sammen

Sælgeren siger den er nok gået i stykker på vej. Hun vil gerne give mig mine penge tilbage men dog ikk de ekstra 100kr jeg skal betale igen for at sende den retur til hende !

Kan hun tillade sig det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg har købt brugt et ståbræt til min søn.

Har betalt 100kr for portoen.

Jeg har fået den og den er i stykker :/ den ene side hvor den skal skrues sammen

Sælgeren siger den er nok gået i stykker på vej. Hun vil gerne give mig mine penge tilbage men dog ikk de ekstra 100kr jeg skal betale igen for at sende den retur til hende !

Kan hun tillade sig det?

Jeg synes faktisk du er heldig at hun overhovedet vil give dig pengene tilbage når den er fået i stykker under fragten. Det er jo ikke sælgers skyld. Det er heller ikke din, men bare sådan en øv ting der desværre kan ske når man får sendt ting med posten.

Anmeld

14. januar 2014

Anonym trådstarter

Mom In The Making skriver:

Jeg synes faktisk du er heldig at hun overhovedet vil give dig pengene tilbage når den er fået i stykker under fragten. Det er jo ikke sælgers skyld. Det er heller ikke din, men bare sådan en øv ting der desværre kan ske når man får sendt ting med posten.

Ja det er rigtigt men man kan se på brættet at sælgeren har prøvet på at fikse det :/ men det lykkes ikke . Den var også godt pakket ind så ka ikk forstå den ka gå i stykker med posten

Anmeld

14. januar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Ja det er rigtigt men man kan se på brættet at sælgeren har prøvet på at fikse det :/ men det lykkes ikke . Den var også godt pakket ind så ka ikk forstå den ka gå i stykker med posten

Så lyder det som om du er blevet snydt, men man kan selvfølgelig ikke vide det med 100% sikkerhed. Men jeg ville tro det var sælger, der har snydt, hvis h*n har forsøgt at reparere det.

Anmeld

14. januar 2014

Palaja

Hvis du har givet 100 kr for fragt, er det vel fordi det er sendt som forsikret pakke? I så fald burde post dk dække skaden, hvis det er deres skyld

Anmeld

14. januar 2014

Anonym trådstarter

Palaja skriver:

Hvis du har givet 100 kr for fragt, er det vel fordi det er sendt som forsikret pakke? I så fald burde post dk dække skaden, hvis det er deres skyld

100 kr fordi den er tung . Det er ståbræt til barnevogn. Kan man snakke med posten ?

Men pakken var fin

Anmeld

14. januar 2014

Isabella_mor

Har du købt over Trendsales??

Anmeld

14. januar 2014

Stumpen

Der er jo ingen logik i at sælger sælger den x antal kr+ porto ødelagt og så vil give dig pengene retur - så kunne vedkommende jo ligeså godt lade være med at sælge den..

jo du mister 100kr på at sende den retur, men sælger tjener intet ved at give dig penge tilbage.

så mon ikke den er gået i stykker under fragten?

Anmeld

14. januar 2014

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Har du købt over Trendsales??

Nej den blå avis :/

Anmeld

14. januar 2014

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Der er jo ingen logik i at sælger sælger den x antal kr+ porto ødelagt og så vil give dig pengene retur - så kunne vedkommende jo ligeså godt lade være med at sælge den..

jo du mister 100kr på at sende den retur, men sælger tjener intet ved at give dig penge tilbage.

så mon ikke den er gået i stykker under fragten?

Du har nok ret :/ det bar øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.