Hvor finder jeg grønt bånd til dåbskjole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2014

livhemdrup

sulo skriver:

Der har jeg været men uden held

Hvad med stof og stil eller stof2000

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

sulo

livhemdrup skriver:

Hvad med stof og stil eller stof2000

Stof2000 har jeg også været som der også står i første indlæg, men har ikke lige været omkring Herning i stof og stil, det er en lidt lang køretur bare for at kigge efter det (bor ved Middelfart)

Anmeld

17. januar 2014

sulo

Kit skriver:

Skal nok lige give en melding - kan se at posten har forsøgt at aflevere pakken allerede, da jeg ikke var hjemme.

Men nu har jeg ikke bestilt str 38 mm, så der skal du nok skrive til dem og spørge.

Ville lige høre om du har fået båndet hjem?

Anmeld

17. januar 2014

lottemusen

For et års tid siden forelskede jeg mig i en bestemt grøn farve satinbånd til dåbskjole et eller andet sted på nettet og nu kan jeg bare ikke finde det igen.

Jeg vil kalde farven en støvet æblegrøn eller støvet lime, nogen der kan hjælpe?

Har været i Panduro, stof2000 og ledt på nettet uden held

Jeg købte mit bånd til dåbskjole i en syforretning/hos en syerske.
Hun havde bånd i alle mulige farver. Det var dog i Allerød, og det er jo ikke helt så tæt på dig... 

Anmeld

17. januar 2014

sulo

lottemusen skriver:

Jeg købte mit bånd til dåbskjole i en syforretning/hos en syerske.
Hun havde bånd i alle mulige farver. Det var dog i Allerød, og det er jo ikke helt så tæt på dig... 

Nej det vil være synd at sige at det er lige rundt om hjørnet.

Den syerske der er igang med at sy dåbskjolen, havde nemlig ikke den farve jeg vil have, hun ville dog nok kunne bestille den hjem hvis jeg kom med en stump så hun kunne finde farven i kataloget, men den skal jo findes

Anmeld

17. januar 2014

lottemusen

Nej det vil være synd at sige at det er lige rundt om hjørnet.

Den syerske der er igang med at sy dåbskjolen, havde nemlig ikke den farve jeg vil have, hun ville dog nok kunne bestille den hjem hvis jeg kom med en stump så hun kunne finde farven i kataloget, men den skal jo findes

Men kan du ikke bare kigge i kataloget, og se om du kan finde noget der minder om farven?

Anmeld

17. januar 2014

Kit

Ja, skulle lige omkring posthuset

Jeg har fået hele ruller, så det er fint - har ikke rullet dem ud for at se om der er 25 m

Anmeld

17. januar 2014

sulo

Kit skriver:

Ja, skulle lige omkring posthuset

Jeg har fået hele ruller, så det er fint - har ikke rullet dem ud for at se om der er 25 m

super, så kan jeg gå i gang med bestillingen

Anmeld

17. januar 2014

Kit

Lige et billede fra mobilen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. januar 2014

sulo

Kit skriver:

Lige et billede fra mobilen

de ser jo fine ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.