gode råd bryllup + barnedåb samtidigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej :-)

vi har besluttet at gifte os samtidigt med at vores søn skal døbes.

andre som har prøvet det og som vil fortælle hvad de var rigtig glade for de gjorde og hvad de ville have gjort anderledes hvis de skulle gøre det igen ????

alle gode råd modtages med kyshånd :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

FamilenStorm

Anonym skriver:

andre som har prøvet det og som vil fortælle hvad de var rigtig glade for de gjorde og hvad de ville have gjort anderledes hvis de skulle gøre det igen ????

Hejsa..

Tillykke med det forestående bryllup og banedåb

Vi holde bryllup og dåb sammen.. Vi gjorde det for at slippe for at holde 2 større fester på 1 år, plus vi havde nogle venner med som bor i Udlandet, så var også fordi vi jo gerne vil have dem med til begge fester, var det sikrest at holde det sammen.

Og det har vi slet ikke fortrudt.. Det var en skøn og dejlig dag..

Op til dagen, havde jeg rigtig mange tanker om at vores datter ikke vil få sin egen fest/dag og sådan.. Men efterfølgende har jeg ikke haft nogle skrubler over det.. Det var så hyggeligt i kirken at vi matchede hinanden ( hun havde lilla bånd på og det havde jeg også på min kjole), efter cermonierne, fik vi taget billed og holdt en form for reception hvor hun blev fejret, sidst på dagen, blev hun så hentet af en fra min mødergruppe som hun kendte rigtig godt (hun var dog også 9 mdr da hun blev døbt), og så begyndte bryllupsfesten.. Og der blev der også lige sunget en sang for hende (Puff )

Men en dejlig dag, som jeg tænker tilbage på med masser af varme

Anmeld

14. januar 2014

Nessie

Anonym skriver:

Vi har lige holdt barnedåb og bryllup d. 28/12

Jeg synes det var rigtig hyggeligt, og der blev holdt to ceremonier, så det var jo stadig opdelt

Isabella og jeg havde begge to røde bånd i kjolen, og mand og søn havde røde butterflies på, syntes det var lidt hyggeligt med den gennemgående farve
Vi holdt det i juletema, og havde julesalmer i kirken og juletræer, det var SÅ hyggeligt.

Isabella sov det meste af festen, så vi havde god tid til at hygge og tale med gæsterne.

Vi var i kirken kl. 11 og spiste frokost kl. 14, og folk begyndte stille og roligt at gå fra ca. kl. 18. Vi var vist hjemme ved 23-tiden

Der var RIGTIG mange gaver den dag, da der jo både var bryllups- og dåbsgaver, og flere mennesker med end hvis vi "bare" havde holdt barnedåb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.