Vandet er gået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2014

Troldemommi

Held og lykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

Trekløver(:

asff skriver:

23.50 gik mit vand, og ligger stadig på sygehuset med veer, og venter på mit kejsersnit.. 

Held og lykke med det hele, hvor er det spændende Håber du allerede nu har fået din baby ud

Anmeld

14. januar 2014

Rikke2404

Årh spændende! Held og lykke

Anmeld

14. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Held og lykke.

Dejligt at du snart har dit guld i armene.

Venter spændt på en opdatering

Anmeld

14. januar 2014

SHERO

Bak skriver:

Undskyld jeg blander mig Men det er faktisk ikke så længe at vente. Hendes vand gik jo i aftes tæt på midnat, dvs. der er ikke så meget personale på arbejde på fødeafdelingen. Hvis hendes forløb ellers er fredeligt og planen var kejsersnit, så er der ikke noget i vejen for at vente til dagtiden, hvor der er mere personale til at klare det
Selvfølgelig skal hun ikke vente urimeligt, men det er en afvejning af, hvad der er bedst at gøre. Det er jo også bedre for den fødende, at der er overskud og ekstra hænder

Men held og lykke med fødslen til ts

Det er selvfølgeligt rigtigt.. Jeg fik bare at vide da jeg var til læge samtale at hvis det gik igang så blev det lavet semi akut. Jeg ville i hvert fald være ked af at ligge så mange timer med veer når det er planlagt kejsersnit. Men det skal selvfølgelig være bemanding til det.

Anmeld

14. januar 2014

Tulipan

Held og lykke
Glæder mig til at læse en update

Anmeld

14. januar 2014

Michelle21

Jeg håber du har fået din lille prinsesse i armene nu smukke, så nåede vi ikke og ligge sammen  

Anmeld

14. januar 2014

Anonym101

asff skriver:

23.50 gik mit vand, og ligger stadig på sygehuset med veer, og venter på mit kejsersnit.. 

Uh! Held og lykke!

Anmeld

14. januar 2014

Frk. Petersen

asff skriver:

uuuuh hvor spændende smukke'pige Glæder mig til at hører mere!

Anmeld

14. januar 2014

NovemberBaby2013

Held og lykke søde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.